BIJAN

TABUNG PRIHATIN

"TABUNG PRIHATIN" PAS KAWASAN BUKIT GANTANG;;DERMA BAGI MEMBANTU ANAK YATIM/FAKIR MISKIN/OKU DAN YANG MEMERLUKAN...PADA YANG BERHAJAT SALURKAN SUMBANGAN ANDA MELALUI AKAUN "MAYBANK:NO AKAUN:"558051304442"..MAKLUMKAN SUMBANGAN ANDA KETALIAN:012-4282010/019-5205025/019-5789690.TQ

Saturday, October 15, 2011

Contoh terbaik..bagi bakal bakal calon BN..

Dah elok sangat calon calon wanita khususnya dari UMNOK..mengikut contoh wakil ini..kerana UMNO sejak kebelakang ini dah bagi tu sinonium soal soal sek ,bogel,dan video lucah....sebab UMNO secara terang terangan tayang video Lucah diHotel siap diberi kawalan..tapi rakyat tengok curi curi selalu sangat kena serbu dan cekup...ayuh calon calon...tapi jangan silap langkah ..apape pun boleh rujuk pada fatlady kita dia memang pakar soal ini...

Ahli Politik BOGEL Dalam Video Kempen Pilihanraya


Kontroversi boleh dijual.

Seorang calon parti politik di Poland telah menanggalkan baju di dalam video kempen pilihan rayanya.

Calon parti SLD wakil Katarzyna Lenart, 23, mencetuskan kemarahan ramai di atas video kempen tersebut, tetapi ia menegaskan bahawa itu adalah cara terbaik untuk menarik pengundi muda.

"Kempen saya mensasarkan kepada golongan muda," jawab Lenart. "Dan anak-anak muda hanya berminat dengan hal-hal kontroversi, malangnya."



Lenart berharap agar dapat terpilih di Lublin, muncul dengan berpakaian sederhana pada permulaan video sebelum mengoyakkan bajunya.

Akhirnya, dia menanggalkan coli berwarna merah jambu dan perkataan "CENSORED" (ditapis) menutupi payudaranya.

Satu mesej muncul kemudiannya bertulis: "Mahu lagi? Undilah SLD. Hanya kami boleh lakukan lebih.."

Seorang jurucakap SLD mengadu: "Saya tidak fikir ini adalah jenis iklan untuk parti politik berhaluan kiri. Kita perlu mengharamkan untuk pengiklanan seksis."
sumber pulakdah

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails