BIJAN

TABUNG PRIHATIN

"TABUNG PRIHATIN" PAS KAWASAN BUKIT GANTANG;;DERMA BAGI MEMBANTU ANAK YATIM/FAKIR MISKIN/OKU DAN YANG MEMERLUKAN...PADA YANG BERHAJAT SALURKAN SUMBANGAN ANDA MELALUI AKAUN "MAYBANK:NO AKAUN:"558051304442"..MAKLUMKAN SUMBANGAN ANDA KETALIAN:012-4282010/019-5205025/019-5789690.TQ

Thursday, July 15, 2010

Lembu tidak kenal Perangai TUANNYA....!

INI MESTI DIBERI TALI BARU...HA HA HA HA..SAMPAI TAKKENAI SIAPA PENYAMUN SIAPA TUAN RUMAH..HAHA HAHA HAHA HAHA

Isu pasir: Penyokong Umno berdemo di SUK
Jimadie Shah Othman
Jul 15, 10
11:34am

Lebih 200 penyokong Umno cuba merempuh barisan anggota polis di depan bangunan Setiausaha Kerajaan Negeri (SUK) di Shah Alam dalam demonstrasi membantah cara Menteri Besar Khalid Ibrahim mentadbir pengeluaran pasir di negeri itu.

Mereka meluru ke arah penyokong Pakatan yang berkumpul di dalam kawasan bangunan pentadbiran itu.

Polis bagaimanapun berjaya menenangkan keadaan dan memberikan masa 15 minit untuk masing-masing bersurai.

Anggota polis membentuk barisan tersebut untuk memisah antara penyokong Umno dan kira-kira 50 anggota pasukan komunikasi kerajaan negeri yang mendapat tahu tentang demonstari tersebut dan menunggu untuk 'menyambut' mereka.

Penyokong kedua belah pihak mengejek satu sama lain.

"Umno rompak. Tangkap Toyo," jerit penyokong kerajaan negeri yang diketuai pengarah penerangan kerajaan Selangor, Badrul Amin Baharom.

"PKR rasuah," jawab penyokong Umno.

1 comment:

SINGALAUTMETRO said...

demikian kalau yang kesumat dalam hati akibat rasa kecewa dan marah masih meluap-luap gagal dikawal. Gagal menerima hakikat juga jadi penyebab sedangkan anak Selangor tahu, pasir adalah komoditi yang telah disapu sejak sekian lama.

Kenapa hanya kini? Mungkin mereka beranggapan rakyat akan menyokong apabila demo itu diadakan. Barangkali mereka tidak tahu ramai rakyat yang menderita rumah retak, jalan kena bom sejak berpuluh tahun lalu ketika BN memerintah masih basah lukanya. Masa itu siapa peduli? Diadu pun, tutup masa sebelah. Kini barulah mahu bercerita dan bernafsu kata pencurian pasir berlaku. Hal ini bukan tidak bagus didemokan, cuma ia patut berlaku ketika BN memerintah lagi. salam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails