BIJAN

TABUNG PRIHATIN

"TABUNG PRIHATIN" PAS KAWASAN BUKIT GANTANG;;DERMA BAGI MEMBANTU ANAK YATIM/FAKIR MISKIN/OKU DAN YANG MEMERLUKAN...PADA YANG BERHAJAT SALURKAN SUMBANGAN ANDA MELALUI AKAUN "MAYBANK:NO AKAUN:"558051304442"..MAKLUMKAN SUMBANGAN ANDA KETALIAN:012-4282010/019-5205025/019-5789690.TQ

Friday, February 11, 2011

Ilmu Kuatkan Zakar..boleh jumpa Atuk ini..

dah 89 tahun peliarnya masih kuat..binawe betul...jangan-jangan dia Guru pok Menteri..yang Pos Indon itu

Pancung aje anunya..baru ada akai..

Datuk didakwa rogol cucu di kandang lembu

KOTA BHARU - Seorang datuk berusia 89 tahun dihadapkan ke Mahkamah Sesyen di sini semalam atas tuduhan merogol cucunya berusia 10 tahun enam bulan.

Tertuduh yang hadir dengan memakai kain pelikat dan kopiah tidak mengaku bersalah atas tuduhan itu di hadapan Hakim Zainal L. Salleh.

Mengikut kertas pendakwaan, dia dituduh merogol mangsa di kandang lembu sebuah rumah tanpa nombor di Pasir Puteh pada pukul 9 malam 25 Ogos 2010.

Selepas mendengar pengakuan tertuduh, Hakim Zainal menasihatkannya mendapatkan khidmat peguam tetapi tertuduh mahu membela dirinya sendiri dengan alasan peguam memerlukan kos.

Zainal berkata: "Kes ini berat, bukan macam curi getah skrap. Kalau minta dibicarakan, kamu mesti menggunakan khidmat peguam sebab jika sabit kesalahan, bukan tiga tahun tetapi boleh dihukum penjara sehingga 30 tahun."

3 comments:

hisham said...

DIA BELI UBAT KUAT PELIR SETELAH BACA HARAKAH..
DAN LAGI DIA TAK TAKUT SEBAB NIK AJIS BOLIH MINTA ALLAH AMPUNKAN DOSA SEPERTI YANG BERLAKU PADA MAT SABU DAN OSTAD KTM.

NIK AJIS HARUS BERTAUBAT...
PAS PARTI MUNAFIK...DULU TAKBIR SEKARANG TAKEBEER...

Anonymous said...

Cepat2 tolong check atuk tu dari parti mana haa PAS ke UMNO?

bijan said...

ha ha ha ..cerita peliaq ,rogol,khalwat ..dah tentu tak lain tak bukan ..keturan Hisham and the geng..from UMNO with all maksiat..Nik Aziz memang tak ter buat..sebab semua dikawal selia oleh UMNOBN ha ha ha..nak suruh taubat..hi hi hi..hang reti ke apa itu Taubat dan caranya nak taubat..kalau tak tahu tanya rahim tahmby chik..dia pandai buat dan tuduh cina..hebat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails