BIJAN

TABUNG PRIHATIN

"TABUNG PRIHATIN" PAS KAWASAN BUKIT GANTANG;;DERMA BAGI MEMBANTU ANAK YATIM/FAKIR MISKIN/OKU DAN YANG MEMERLUKAN...PADA YANG BERHAJAT SALURKAN SUMBANGAN ANDA MELALUI AKAUN "MAYBANK:NO AKAUN:"558051304442"..MAKLUMKAN SUMBANGAN ANDA KETALIAN:012-4282010/019-5205025/019-5789690.TQ

Sunday, February 20, 2011

Keletihan............



Program himpunan 30k pemuda anjuran Pemuda Pas mendapat sambutan diluar dugaan..aku sampai balik jam 5 pagi tadi..(aku bukan lagi muda seperti sangkaan otak tua aku..dah tuaaaa le beb)..letih dan amat tak bermaya...sooo apa lagi tidur sekitar jam 11pagi hingga 5petang...solat zohornya jadi waktu gajah..tapi apa pun tanpa berlengah setelah bersihkan diri..terus solat zohor dan azar..nak buat macam mana...tidur tak sedaq diri nak buat cammana....letihhh....beb.

ada 2,3 gambar saya akan sirakan nanti ..komen saya ..Program amat berjaya..sasaran 30k....tapi kehadiran ooooi mak..nak kata 50k pun memang patutule...sooo tahun hadapan Pemuda boleh mensasarkan 50k atau lebih yang bakal menjatuhkan bulu bulu roma UMNOBN...kehadiran Pemuda Pas tanpa dibiayai..bukan macam BN..ada rm30 jalan setakat itu aje,,na lebih sikit ongokosnya kena tambah beb..hi hi..dah perangai UMNO..hidup untuk duit..atau duit untuk hidup..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails