BIJAN

TABUNG PRIHATIN

"TABUNG PRIHATIN" PAS KAWASAN BUKIT GANTANG;;DERMA BAGI MEMBANTU ANAK YATIM/FAKIR MISKIN/OKU DAN YANG MEMERLUKAN...PADA YANG BERHAJAT SALURKAN SUMBANGAN ANDA MELALUI AKAUN "MAYBANK:NO AKAUN:"558051304442"..MAKLUMKAN SUMBANGAN ANDA KETALIAN:012-4282010/019-5205025/019-5789690.TQ

Saturday, February 12, 2011

satu CARA untuk mengesahkan Mati atau Tidak..mana-mana adun BN..!

kalau ada penafian dari Media Meloya..seperti kat bawah ini..tungggggggggguuu?wait and seeee..padamle mana-mana org yg dinafikan Utusan meloya...cukup power simeloya ini..

Exco nafi ADUN Kerdau tenat

KUANTAN 9 Mei - Pengerusi Jawatankuasa Kerajaan Tempatan, Alam Sekitar dan Kesihatan Pahang, Datuk Hoh Khai Mun menafikan khabar angin yang mengatakan Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Kerdau, Datuk Zaharuddin Abu Kassim (gambar) sedang tenat dan telah dimasukkan ke Unit Rawatan Rapi Hospital Tengku Ampuan Afzan (HTAA) di sini.

Khai Mun sebaliknya menjelaskan, keadaan Zaharuddin, 63, adalah stabil setelah menjalani rawatan di Hospital Sultan Haji Ahmad Shah (Hoshas) Temerloh kelmarin.

Beliau berkata, ADUN Kerdau itu telah dimasukkan ke Hoshah, Temerloh Rabu lalu bagi menjalani pembedahan akibat penyakit ulser, tetapi kemudiannya mengalami masalah komplikasi jantung.

"Kelmarin beliau dimasukkan ke Unit Rawatan Koronari (CCU) Hoshah dan keadaannya kini dilaporkan sangat stabil.

"Maka itu, saya menafikan khabar angin tersebut dan berharap orang ramai jangan percaya kerana ia tidak betul," katanya kepada Utusan Malaysia di sini hari ini.

Khai Mun diminta mengulas khabar angin yang disebarkan oleh pihak tidak bertanggungjawab termasuk di Internet yang mendakwa Zaharuddin sedang tenat dan telah dimasukkan ke HTAA bagi menjalani rawatan rapi.

Beliau yang menyangkal berita tersebut berkata, keadaan Zaharuddin telah kembali stabil dan menjalani rawatan rutin di Hoshah.

Bagaimanapun katanya, pihak hospital telah menyarankan supaya Zaharuddin dipindahkan ke HTAA untuk mendapatkan rawatan dan pemeriksaan lanjut.

Namun katanya, saranan tersebut tidak dapat dilaksanakan berikutan keluarga wakil rakyat berkenaan meminta Zaharuddin dipindahkan ke Institut Jantung Negara (IJN) untuk pemeriksaan rapi.

"Kita patut menghantar beliau ke IJN pada hari ini, tetapi disebabkan wad penuh ia telah ditangguhkan ke pagi esok," jelasnya.

Zaharuddin menjadi ADUN kawasan Kerdau selepas menewaskan calon Pas, Hasanuddin Salim pada Pilihan Raya Umum Ke-12 lalu dengan majoriti 1,615 undi.


ADUN Kerdau Meninggal Dunia

PETALING JAYA: Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Kerdau, Pahang, Datuk Zaharuddin Abu Kassim meninggal dunia kira-kira pukul 6.30 petang tadi.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails