BIJAN

TABUNG PRIHATIN

"TABUNG PRIHATIN" PAS KAWASAN BUKIT GANTANG;;DERMA BAGI MEMBANTU ANAK YATIM/FAKIR MISKIN/OKU DAN YANG MEMERLUKAN...PADA YANG BERHAJAT SALURKAN SUMBANGAN ANDA MELALUI AKAUN "MAYBANK:NO AKAUN:"558051304442"..MAKLUMKAN SUMBANGAN ANDA KETALIAN:012-4282010/019-5205025/019-5789690.TQ

Monday, December 21, 2009

1 Malaysia Pembunuh Anak Saya..!

Saya Ibarat Hilang Sebelah Tangan-En Vasudevan
sumbangan disampaikan oleh Dato Seri Ir hj Nizar Jamaluddin
En Vasudevan dari Gopeng : Beliau merupakan bapa kepada salah seorang mangsa yang telah menemui ajal dalam tragedi Jambatan Gantung Kuala Dipang yang lalu.Beliau hadir pada program ini untuk menyatakan bahawa betapa sedih dan hampanya hidup beliau sekarang dalam mengenang anak yang telah pergi.Sehingga kini guru-guru dan juga guru besar sekolah anak beliau masih tidak mengunjngi mereka apalagi menghulurkan bantuan sejak tragedi berlaku.En.Vasu juga menyatakan bahawa program tersebut telah Membunuh anak beliau dan menyifatkan mereka yang membawa anak beliau ke program tersebut sebagai Pembunuh.Beliau turut menyatakan bahawa sekiranya ibubapa tidak menghantar anak mereka maka mereka dituduh tidak menyokong saranan kementerian pendidikan namun apabila Beliau menghantar anaknya maka ini yang terjadi.

Kerajaan hanya mampu lihat,namun kami yang merasa.
sumbangan disampaikan oleh Dato Seri Ir hj Nizar Jamaluddin
En Nathan dari Mambang Di Awan : Beliau juga merupakan individu yang turut kehilangan ank di dalam tragedi tersebut.Beliau menyatakan sekiranya Yb Siva dan rakan-rakan tidak bertindak membongkar dan menyiasat kes ini pasti mereka tidak mendapat pembelaan sewajarnya.Beliau turut mempertikaian mengapa kem tersebut di buat di kawasan hutan dan mengapa ia dibuat berhampiran dengan sungai.Tindakan menyelamat yang turut dikatan lambat merupakan punca salah satu dari punca anak beliau mati.Mungkin mereka ( Kerajaan ) hnya mampu melihat penderitaan kami namun yang melaluinya ialah kami.Beliau mengakhiri ucapannya dengan ucapan penghargaan kepada Pemimpin PR yang selama ini membantu mereka.

Saya Hanya Lihat anak saya 30 saat.

sebelum itu pada pada 5/12..di markas Pas negeri Perak...Lajnah Perpaduan nasional.





Dr mujahid turut menyampaikan sumbangan Harakah kepada 3 Keluarga Mangsa ,titi gantung runtuh diKuala Dipang ,Perak diakhir majlis itu.

K.Mageswaran(M. Devatharshini,), K.Vasudevan ( V. Divyashreedan)dan T. Nathan (N. Dinadevi) masing-masing menerima sumbangan tabung Harakah yang telah disampaikan oleh TPJ PAS Negeri .Ust Mustafa


bergambar ..bersama keluarga mangsa..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails