BIJAN

TABUNG PRIHATIN

"TABUNG PRIHATIN" PAS KAWASAN BUKIT GANTANG;;DERMA BAGI MEMBANTU ANAK YATIM/FAKIR MISKIN/OKU DAN YANG MEMERLUKAN...PADA YANG BERHAJAT SALURKAN SUMBANGAN ANDA MELALUI AKAUN "MAYBANK:NO AKAUN:"558051304442"..MAKLUMKAN SUMBANGAN ANDA KETALIAN:012-4282010/019-5205025/019-5789690.TQ

Friday, December 18, 2009

Kalau Tidak berkampung Tioman..lah kita..

Adun terlelap nyaris maut


PEKAN: Gara-gara terlelap ketika memandu, Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Tioman, Datuk Mohd Johari Hussain, nyaris maut apabila kenderaan pacuan empat roda Toyota Fortuner dinaiki bersama keluarganya terbalik dan terbakar di Kilometer 16, Jalan Pekan-Rompin berhampiran Kampung Baru Cenderawasih di sini, kelmarin.

Dalam kejadian kira-kira jam 11 malam itu, Mohd Johari, 36, dan keluarganya sempat keluar dari kenderaan sebelum ia terbakar sepenuhnya dan beliau hanya mengalami cedera ringan di tangan.

Turut cedera, isterinya, Zurina Yosof, 34, serta empat anak, Mohd Jibrail, 9, Amirah Balqis,7, Mohd Mikail,6, dan Mohd Atid sembilan bulan serta anak saudara, Mohd Harun Hamili, 8.

Ketua Polis Daerah Pekan, Superintendan Yahaya Othman berkata, kejadian berlaku ketika Mohd Johari dan keluarganya dalam perjalanan dari Pekan menuju ke Rompin selepas pulang ke kampung isterinya di Kelantan.

2 comments:

anakmuaallaf said...

Salam,
Khabar angin bertiup lagi..PRK lagi kita..Kemaruk PRK betul la..
Nak tahu juga siapa tuan empunya blog ni..kak leha tak berapa ingat la..

bijan said...

emmmm....kak leha....cepat no masa berlalu...prk kat tioman nampak tak.jadi aja..blog ini ana punya..yg rasmi parlimen bukit gantang:http://bukitgantang2.blogspot.com/

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails