BIJAN

TABUNG PRIHATIN

"TABUNG PRIHATIN" PAS KAWASAN BUKIT GANTANG;;DERMA BAGI MEMBANTU ANAK YATIM/FAKIR MISKIN/OKU DAN YANG MEMERLUKAN...PADA YANG BERHAJAT SALURKAN SUMBANGAN ANDA MELALUI AKAUN "MAYBANK:NO AKAUN:"558051304442"..MAKLUMKAN SUMBANGAN ANDA KETALIAN:012-4282010/019-5205025/019-5789690.TQ

Wednesday, December 9, 2009

YB..Pembelot

Petang tadi sedang saya dan sahabat minum di Matang.,Datang seorang kawan yang dulunya kehulu kehilir bersama YB Osman (YB Pembelot).
Diantara topik perbualan kami.
dia menceritakan bagaimana YBP ditipu oleh rakan-rakan

* mereka yang juga orang kuat PKR (bekas) sebanyak rm200 ribu.

*Pembelian sebuah rumah dikawasan Larut tin dengan harga RM250 ribu secara tunai..(waooo.ada cerita-cerita tersebar 1 bulan lebih.).

*pembelotan duit-duit projek(melalui saluran persekutuan )oleh org-org yg diamanahkan YBP.(macam mana tak belot ..kerana dia sendiri bapa pembelot:jawab saya selamba).

*bila ditanya berapa org bini sekarang:
jawabnya kurang pasti tapi mungkin 3.

*.kawan tadi juga pesan kat saya:minta jasa baik pihak Parlimen Bukit Gantang supaya dapat menolong mangsa kebakaran semalam sdr Ramli,kerana dia adalah kenalan beliau.
(ditanggung beres..semalam dalam masa 30 minit kejadian kami telah pun ada di situ dan hulurkan bantuan berupa wang ringgit dan barang dapur.)

cepat bertindak bagus,terima kasih banyak2:ucap kawan tadi

ok /..salam..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails