BIJAN

TABUNG PRIHATIN

"TABUNG PRIHATIN" PAS KAWASAN BUKIT GANTANG;;DERMA BAGI MEMBANTU ANAK YATIM/FAKIR MISKIN/OKU DAN YANG MEMERLUKAN...PADA YANG BERHAJAT SALURKAN SUMBANGAN ANDA MELALUI AKAUN "MAYBANK:NO AKAUN:"558051304442"..MAKLUMKAN SUMBANGAN ANDA KETALIAN:012-4282010/019-5205025/019-5789690.TQ

Wednesday, December 16, 2009

UMNO..ada nak buat macam ini...tak masyuk..tak jadi

PROGRAM MOTIVASI PELAJAR ANJURAN AHLI PARLIMEN BUKIT GANTANG.

Program Motivasi Pelajar anjuran Ahli parlimen Bukit Gantang mendapat sambutan yang amat baik dari penduduk sekitar Parlimen Bukit gantang.

Pada awalnya penyertaan yang kami hadkan hanya 100 orang,tetapi sehingga hari ahad lepas kami hanya menerima penyertaan seramai 40 sahaj,oleh itu kami anggarkan mungkin akan dihadiri sekitar 80 peserta .tetapi menjelang petang isnin dan pagi selasa penyertaan mencapai 117 peserta.
kami terpaksa susun semula makanan dan peralatan,allhamdulliah semua berjalan lancar,dan pendaftaran bermula pagi ini (Rabu).dimana seramai 117 peserta mendaftar.
Objketif program ini:

  1. . Sedar dan faham tanggungjawab diri sebagai seorang murid dan anak.
  2. Membina keyakinan diri bahawa semua murid berhak mendapat kejayaan yang cemerlang.
  3. Menyedari bahawa ibu bapa berperanan penting membantu kejayaan setiap individu.
  4. Melibatkan diri secara aktif dalam aktiviti pembelajaran di sekolah dan di rumah


Pada awal Program Kumpulan Sasaran kami:

Bilangan : 100 Orang

Umur : 10 – 12 tahun / Tahun 4 - 6



ada juga peserta dari kaum India walau pun hanya 2 peserta,kami mengharapkan program seumpama ini akan mendapat sambutan dari pelbagai kaum dimasa akan datang.

(insyallah akan mendapat sokongan pelbagai pihak pihak penganjur sepatutnya menghantar pemplets ke sekolah-sekolah india dan cina dimasa akan datang),kena buat peruntukkan pelajar ramai sikit dan publisiti kena sebar luas..ramai yang tak tahu adanya program seumpama ini dibuat Ahli parlimen Pakatan Rakyat.nak harap BN buat sesuatu kalau ada masyuk.ok..kalau tak untung..mana demo mau...menyalak saja rakyat didahulukan ..sebenarnya rakyat dihulukan..kaum kerabat demo saja diutamakan..)

1 comment:

Anonymous said...

Subhanallah, Syukur Alhamdulillah! Saya juga kagum melihatnya. Ada sorang lagi insan murni, Pegawai Khas YAB TPM yang rajin bergiat cergas dalam program motivasi. Demi masa depan anak Melayu dan Islam katanya. Tengok www.ferizomar.blogspot.com dan facebook http://www.facebook.com/pages/FERIZ-OMAR/120014074675402
Semoga usaha hamba-hamba Allah ini dirahmati Allah SWT.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails