BIJAN

TABUNG PRIHATIN

"TABUNG PRIHATIN" PAS KAWASAN BUKIT GANTANG;;DERMA BAGI MEMBANTU ANAK YATIM/FAKIR MISKIN/OKU DAN YANG MEMERLUKAN...PADA YANG BERHAJAT SALURKAN SUMBANGAN ANDA MELALUI AKAUN "MAYBANK:NO AKAUN:"558051304442"..MAKLUMKAN SUMBANGAN ANDA KETALIAN:012-4282010/019-5205025/019-5789690.TQ

Sunday, December 20, 2009

SI MUFLIS NAIK TOCANG..SIAPA DISEBALIKNYA??

KALAU si muflis yang daH BENGKRAP PUN NAIK TOCANG nak kacau k`jaan Negeri sudah tentu ada sibahlol yang backup dema buat kerja-kerja jahat sebegini..anda nilai sendiri siapa dibelakang mereka ini...siapa yang minat buat kerja-kerja jahat macam ini kalau bukan mahluk-mahluk yang suka mencuri duit banyak tinggalkan sikit....yang dikenali sebagai TOYOL...toyol atau nama seangkatan mmg dikenali jahat..berketurunan...taat kepada Tuan ,tapi akhirnya akan hisap darah Tuan dia bila Tuan dia dah tak larat nak bela dia..ini sikap Toyol, seperti digambarkan oleh orang lama-lama dari kampung..


PKR Ijok Kekal Utuh; Khabar Angin Didalangi Ahli Kecewa

Khabar angin mendakwa Cabang Parti Keadilan Rakyat di Dewan Undangan Negeri Ijok akan dibubarkan pada jam 2 petang rupanya didalangi bekas ahli jawatankuasa yang diminta meletak jawatan selepas didapati muflis dan menyalahguna kuasa.


Setiausaha Cabang Abdul Rahman Haji Talib melahirkan kekesalan PKR Kuala Selangor dengan tindakan bekas AJK itu dan menafikan khabar angin tersebut.

Suspek, Azmi Muhammad diminta meletak jawatan pada 25 Oktober lalu.

Sebagaimana yang kita sedia maklum hari ini ialah pembubaran Dun Ijok. Sebenarnya, di Ijok tidak ada Cabang PKR, sebaliknya hanya ranting-ranting PKR. Jadi soal pembubaran tidak berbangkit," kata Abdul Rahman.

"Mengikut Akta Pertubuhan, mana-mana individu yang telah muflis tidak layak menjadi AJK, bahkan juga tidak layak mencadang atau memberi pandangan dalam mesyuarat parti," jelasnya lagi

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails