BIJAN

TABUNG PRIHATIN

"TABUNG PRIHATIN" PAS KAWASAN BUKIT GANTANG;;DERMA BAGI MEMBANTU ANAK YATIM/FAKIR MISKIN/OKU DAN YANG MEMERLUKAN...PADA YANG BERHAJAT SALURKAN SUMBANGAN ANDA MELALUI AKAUN "MAYBANK:NO AKAUN:"558051304442"..MAKLUMKAN SUMBANGAN ANDA KETALIAN:012-4282010/019-5205025/019-5789690.TQ

Friday, December 11, 2009

Utusan......hantar ke Jamban..

Pelbagai usaha..media khususnya Utusan Meloya..cuba memainkan isu-isu perkauman yang melibatkan DAP atau pun orang cina dan melayu.

Isu terbaru Ahli Parlimen Nga Khor Ming..yang memohon kerajaan untuk meningkatkan peruntukkan untuk membina rumah-rumah ibadat bukan nya mempertikaikan peruntukkan pembianan masjid rm748juta lebih.
Utusan Meloya pulak sengaja putarbelitkan fakta dan menunjukkan bahawa DAP dan cina adalah anti Islam sedangkan sebenarnya UMNO sendiri atau melayu Umno sendiri menjadi penghalang kepada Kebangkitan islam di Malaysia.

Ketua Pengarang Utusan melayo sepatutnya sedar atau mmg beliau tahu dan memang beliau yang mengarahkan supaya diputarbelitkan isu-isu sebegini agar masyarakat Melayu akan marah dan membenci cina khsusunya DAP,??

Pada pandangan saya mmg pihak pengurusan bersama tangan-tangan yang bercalitkan tahi yang mengarahkan kerja-kerja sedemikian..setuju!

sebagaimana banyak blogger dan masyarakat yang perihatian meminta supaya Utusan diharamkan oleh K`jaan...saya rasa itu adalah mustahil selagi mana umno dan BN pimpinan perasuah dan pembohong menguasai k`jaan ,

saya cadangkan supaya rakyat jangan membeli sebarang cetakan keluaran syarikat Utusan Melayo.kalau terbeli..koyak-koyakkan suratkhabar itu dan gantung dijamban serata tempat..lepas itu ambil gambar dan siarkan diblog2.

biar..muka-muka dan berita-berita mereka menjadi rakan tahi-tahi cina baru ada akai..maaaa

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails