BIJAN

TABUNG PRIHATIN

"TABUNG PRIHATIN" PAS KAWASAN BUKIT GANTANG;;DERMA BAGI MEMBANTU ANAK YATIM/FAKIR MISKIN/OKU DAN YANG MEMERLUKAN...PADA YANG BERHAJAT SALURKAN SUMBANGAN ANDA MELALUI AKAUN "MAYBANK:NO AKAUN:"558051304442"..MAKLUMKAN SUMBANGAN ANDA KETALIAN:012-4282010/019-5205025/019-5789690.TQ

Thursday, December 10, 2009

Langgar lari....

10-12-09.Pekan Simpang berhadapan Pasar.
Sikap sesetengah pemandu yang tidak bertanggungjawab,memandu ikut perasaan dan merebut masa untuk masuk kerja ,akan menjadi kemarahan pihak-pihak lain tambah lagi kalau terlibat dengan kemalangan` LANGGAR LARI`.

Pagi sekitar jam 8 tadi..sebuah kereta HONDA CRV.No Pendaftaran WGX xxxx model Lama berwarna keemasan melanggar sebuah motor yang sedang melintas jalan ke Pasar Simpang.Pemandu motor bersama bonceng dipercayai Ibunya ,walau pun tiada kecederaan tapi sembam juga kat jalan Tar.

Lampu dan Mudguard pecah,pemandu seorang wanita melayu bertudung pulak ..boleh undur dan jalan terus buat bodoh saj...cilaka betul.
Saya yang melihat kejadian turut naik geram dengan sikap pemandu itu,sekurang-kurangnya turun tanya lah apa ceritanya,walau pun memang nampak Motor itu berada dipihak yang salah.
Tetapi sikap yang ditunjukkan oleh wanita melayu itu yang buat kita geram,kalau diaturun tanya saya pun akan backup dia..ini cina dok ngata apa entah ...malayan malayan..lebam juga tangan dan kaki Amoi dan ibunya kemerahmerahan kat bahu..

Entah lah dia nak report atau tidak, saya berikan No pendaftaran kereta itu kepada dia..ikut u le nak buat apa.


amoi yg berbaju merah dan ibunya dibawah ...

ggup....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails