BIJAN

TABUNG PRIHATIN

"TABUNG PRIHATIN" PAS KAWASAN BUKIT GANTANG;;DERMA BAGI MEMBANTU ANAK YATIM/FAKIR MISKIN/OKU DAN YANG MEMERLUKAN...PADA YANG BERHAJAT SALURKAN SUMBANGAN ANDA MELALUI AKAUN "MAYBANK:NO AKAUN:"558051304442"..MAKLUMKAN SUMBANGAN ANDA KETALIAN:012-4282010/019-5205025/019-5789690.TQ

Sunday, December 13, 2009

zambry Kartun harap..jgn PR ambil k`jaan Perak semula


Zambry harap isu di Perak berakhir;

harapan orang gila kuasa..gila pangkat dan gila wang....belajar sampai dapat Distiction dalam PHD itu yang jadi bebal..orang lain biasanya belajar sampai dapat PHD seekor ini sampai ada DPHD.pegi amerika konon nak cari pelabur atau pegi beli salinan sijil DPHD yang dimakan lipas,,

Menteri Besar Perak Datuk Seri Dr Zambry Abdul Kadir berharap semua pihak yang terbabit dalam krisis perlembagaan di negeri itu melihat untuk membangunkan pertumbuhan ekonomi negeri daripada berterusan menimbul isu yang sama berulang kali.

Katanya ekonomi negeri perlu distruktur dan dikembalikan semula statusnya yang gemilang satu ketika dahulu daripada berterusan berbahas mengenai isu.

"Ramai rakyat Perak merasa ahli politik tidak perlu lagi membangkitkan isu dan kita mesti melihat dengan bersungguh-sungguh untuk membetulkan perkara yang lepas sekiranya kita mahu membetulkan tanggapan," katanya kepada pelajar Malaysia di United Kingdon semasa perjumpaan di King College London di London hari ini.

"Akhirnya rakyat akan mengadili kita (ahli politik) berdasarkan siapa kita dan apa visi kita. Ia mengenai menjaga rakyat agar rakyat boleh tinggal secara aman. Kita perlu meneruskan pembangunan ekonomi, tidak boleh terlalu banyak politik," katanya.

Kebanyakan soalan yang dikemukakan pelajar kepada Zambry dalam pertemuan itu ialah berkaitan krisis perlembagaan Perak di mana pelajar ingin tahu perkara sebenar yang berlaku pada Februari lalu apabila Barisan Nasional kembali berkuasa dengan majoriti mudah.

Pertukaran kuasa berlaku selepas dua Anggota Dewan Undangan Negeri (Adun) daripada Parti Keadilan Rakyat (PKR) dan seorang dari DAP mengisytiharkan menjadi Adun Bebas dan menyokong Barisan Nasional, sementara seorang bekas Adun Umno yang menyertai PKR kemudian menyertai semula Umno.

Zambry berkata selepas peristiwa itu, rakyat mula melihat kepada apa yang beliau dan kerajaan negeri yang baru telah lakukan di Perak. - Bernama

kahk kahk kahk tak malu buat PC macam ini jenis makan nasi atau lain...taktau le

1 comment:

Anonymous said...

MASALAHNYA ZAMRY, MAJORITI RAKYAT MASIH MERASAKAN BAHAWA KAU TELAH MERAMPAS KUASA.
CUKUP LA TU. JADI LA ... DPT RASA JADI MB SEPENGGAL ... SYUKUR LA.
SY TAK FIKIR RAKYAT PERAK MAHU MENGEKALKAN KUASA KAMU.
BANYAK YG DOK ADA, MENANTI MASA JER NAK BALAS DENDAM

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails