BIJAN

TABUNG PRIHATIN

"TABUNG PRIHATIN" PAS KAWASAN BUKIT GANTANG;;DERMA BAGI MEMBANTU ANAK YATIM/FAKIR MISKIN/OKU DAN YANG MEMERLUKAN...PADA YANG BERHAJAT SALURKAN SUMBANGAN ANDA MELALUI AKAUN "MAYBANK:NO AKAUN:"558051304442"..MAKLUMKAN SUMBANGAN ANDA KETALIAN:012-4282010/019-5205025/019-5789690.TQ

Thursday, August 18, 2011

Bejayakah Khalid Samad..heret Beruk belaan UMNO ke Muka Pengadilan..?

Berjaya...atau satu lagi Laporan Pekasam...?kita tunggu dan lihat apa perkembangan Laporan Polis yang dibuat YB Khalid Samad dan MBPJ

WarkahDaily
– ‘Raja pembohong’ semalaysia, Papa Gomo dilaporkan telah menyiarkan satu surat palsu yang menuduh Ahli Parlimen Shah Alam, Khalid Samad dan beberapa Adun Selangor mengarahkan pembatalan sita Gereja Methodist Damansara Utama (GMDU).

Ia kononnya mengandungi bukti campur tangan Khalid, Nik Nazmi, Ronnie Liu, Teresa Kok dan Elizabeth Wong dalam operasi sita gereja berkenaan namun ianya telah dinafikan sekeras-kerasnya dari Khalid Samad.

“Saya menafikan sekeras-kerasnya tuduhan ini dan pemalsuan yang dilakukan Papa Gomo (gambar) itu hanyalah untuk beri gambaran buruk kepada Pakatan Rakyat,” kata beliau pada sidang media di Ibu Pejabat PAS, Jalan Raja Laut, Kuala Lumpur semalam.

Apa yang melucukan, niat asal nak mengenakan wakil dari Pakatan Rakyat (PR) tapi akhirnya beliau sendiri (Papa Gomo) yang terkantoi hasil penipuannya.

Khalid Samad seperti yang dipetik dari Harakahdaily berkata, Papa Gomo jelas tidak melakukan persediaan sebelum melakukan pembohongan itu apabila secara melulu menyatakan lokasi GMDU terletak di Damansara Utama sedangkan lokasi sebenar gereja berkenaan adalah di Seksyen 13, Petaling Jaya.

“Papa Gomo kata MBPJ menerima aduan daripada seorang penduduk Damansara Utama tapi yang sebenarnya gereja itu di Seksyen 13 Pataling Jaya. Nampak sangat tak study betul-betul,” kata Khalid.

Bukan hanya terkantoi, Papa Gomo kini berdepan dengan siasatan polis apabila Khalid bersama-sama MBPJ telah membuat satu laporan polis di Ibu Pejabat Polis Petaling Jaya petang semalam berkaitan fitnah yang dibuat blogger barua Umno-BN, Papa Gomo.

2 comments:

tungkaran hati.blogspot said...

Benarkah kini PAS telah mengangkat perjuangan politik lebih daripada segalanya apabila persoalan berhubung akidah dan syiar Islam pun dipinggirkan demi hanya untuk undi dan pilihanraya?

bijan said...

Benar atau tidak..ada akai guna sebaik mungkin..Tapi yang Pasti dan Konfirm PAS banyak kali baik dan Pilihan Tepat berbanding dengan UMNO yang semakin berserabut..jangan silap mengambil tempat dan menyokong barang yang akan dibakulsampahkan..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails