BIJAN

TABUNG PRIHATIN

"TABUNG PRIHATIN" PAS KAWASAN BUKIT GANTANG;;DERMA BAGI MEMBANTU ANAK YATIM/FAKIR MISKIN/OKU DAN YANG MEMERLUKAN...PADA YANG BERHAJAT SALURKAN SUMBANGAN ANDA MELALUI AKAUN "MAYBANK:NO AKAUN:"558051304442"..MAKLUMKAN SUMBANGAN ANDA KETALIAN:012-4282010/019-5205025/019-5789690.TQ

Tuesday, August 23, 2011

Punggong Panas Saifool..belaan Jib

kenapa Pihak Pendakwa tidak bawa masuk objek Plasitk atau mencari Laki mana yang pernah buat Plastik surgery untuk membesarkan anunya itu..kah kahk kahk Talian Hayat UMNO diPunggong Saifolll pruttttttttt

Saiful masuk Objek Plastik ke dalam Dubur - Dr. Osman.

23 Aug 2011 12:10PM

KUALA LUMPUR 23 Ogos - Perbicaraan kes liwat Anwar Ibrahim hari ini diteruskan dengan keterangan saksi pembelaan kedua, bekas doktor di Hospital Pusrawi Dr Mohamad Osman Abdul Hamid.

Dr. Osman telah menjelaskan bahawa pihak pengadu iaitu Saiful Bukharitelah memasukkan objek plastik ke dalam dubur beliau sepertimana yang dinyatakan di dalam laporan perubatannya.

Apabila diasak oleh ketua pendakwaan Datuk Mohd Yusof Zainal Abiden, Dr Osman (kanan) bersetuju bahawa Saiful mendakwa beliau diliwat oleh seorang VIP tetapi juga mempertahankan kenyataannya bahawa bekas pembantu Anwar itu juga mengakui objek plastik dimasukkan ke duburnya.

Beliau merupakan doktor pertama ditemui Saiful pada 28 jun 2008.

Saksi yang berasal dari Myanmar dan mendapat pendidikan perubatannya dari Universiti Yangon berulang-kali menafikan cadangan oleh Peguam Cara Negara II itu bahawa beliau tidak menulis plastik dimasukkan ke dubur selepas pemeriksaan dijalankan.

Jelasnya, Saiful datang ke Pusrawi pada 28 Jun, 2008 dan mengadu kesakitan di duburnya.

Selepas menjalankan pemeriksaan, beliau dapati tiada kesan koyakan atau berdarah di kawasan berkenaan dan ketika itu Saiful memberitahu dia diliwat dengan objek plastik dimasukkan ke duburnya.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails