BIJAN

TABUNG PRIHATIN

"TABUNG PRIHATIN" PAS KAWASAN BUKIT GANTANG;;DERMA BAGI MEMBANTU ANAK YATIM/FAKIR MISKIN/OKU DAN YANG MEMERLUKAN...PADA YANG BERHAJAT SALURKAN SUMBANGAN ANDA MELALUI AKAUN "MAYBANK:NO AKAUN:"558051304442"..MAKLUMKAN SUMBANGAN ANDA KETALIAN:012-4282010/019-5205025/019-5789690.TQ

Sunday, August 14, 2011

Raja PHD..dari 1Malaysia

Raja (Perasaan Hasad Dengki)PHD..kan saya dah kata..eloknya menteri 1Malaysia UMNO diam..adalah lebih baik..sebab sekali buka mulut..tersembur keluar kebahlolan 1Malaysia berselerak...orang dah buat statement..yang keluar arahan adalah Jabatan Agama Islam Negeri tiada kena mengena dengan Kerajaan Negeri..Tapi siMangkuk ini tetap dengan kenyataan dia Parti yang tidak sensitif dengan Islam..yang kerjaan UMNO 1Malaysia sensitif apa ..senstif Taik Kuching aje..anak bini sendiri takleh nak jaga..lagi pun kerjaan Perlis dibawah UMNOBN dah lama laksanakan arahan itu kenapa tak Komen...otak PHD betol simamat tua ini..


Pulau Pinang tidak sensitif Agama Islam - Zahid Hamidi

BAGAN DATOH - Naib Presiden Umno Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi berkata tindakan Jabatan Hal Ehwal Islam Pulau Pinang (JHEAIPP) melarang masjid dan surau menghentikan bacaan Al-Quran menggunakan pembesar suara pada waktu Subuh di negeri itu tidak akan berlaku jika kerajaan negeri Pulau Pinang sensitif terhadap agama Islam.

Beliau berkata perkara itu berlaku kerana kerajaan yang memerintah negeri berkenaan adalah parti yang langsung tidak sensitif terhadap isu-isu agama Islam.

"Saya amat dukacita fatwa yang dikeluarkan oleh JHEAIPP yang selama ini tidak ada sebarang kajian dikeluarkan oleh Majlis Fatwa Kebangsaan mengenai larangan itu," katanya kepada pemberita di sini hari ini.

Ahmad Zahid berkata larangan yang dikeluarkan oleh JHEAIPP itu merupakan arahan daripada pentadbiran kerajaan negeri.

Beliau berkata kerajaan negeri Pulau Pinang seharusnya merujuk fatwa itu kepada Yang Di-Pertuan Agong selaku ketua agama. - Bernama

1 comment:

yobrizab said...

dia ni dulu belajar kat sekolah menengah ugama tetapi jahil tentang islam!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails