BIJAN

TABUNG PRIHATIN

"TABUNG PRIHATIN" PAS KAWASAN BUKIT GANTANG;;DERMA BAGI MEMBANTU ANAK YATIM/FAKIR MISKIN/OKU DAN YANG MEMERLUKAN...PADA YANG BERHAJAT SALURKAN SUMBANGAN ANDA MELALUI AKAUN "MAYBANK:NO AKAUN:"558051304442"..MAKLUMKAN SUMBANGAN ANDA KETALIAN:012-4282010/019-5205025/019-5789690.TQ

Sunday, August 14, 2011

Muka samart..bini Lawa..diam nampak cerdik..Tapiiiii

Muka Terang sesuai dengan Jawatan Penerangan..Bini Lawa berambut perang macam mat salleh ..diam nampak berisi baik....Tapi sekali buka aje mulut tersembur kejahilan dan kebodohan bertan dari Mulut siMenteri menggong ini...wooooi bukan RM 50..tapi kami habis seorang sekurang kurang RM 120 termasuk tiket pergi balik dan makan minum dari Poket kami sendiri

Rais dakwa peserta BERSIH 2.0 diupah RM50
Ada peserta diupah RM50 seorang untuk memakai baju kuning dan menyertai perhimpunan BERSIH 2.0 pada 9 Julai lalu, dakwa Menteri Penerangan Komunikasi dan Kebudayaan Datuk Seri Rais Yatim.

rais yatim pc 020709 01Beliau berkata selain itu, mereka juga diberi makan dan perkara tersebut didedahkan dalam satu laporan yang dikeluarkan kementerian berkenaan.

"Ini jelas membuktikan upah politik itu berlaku dalam tindakan dan tindak-tanduk pemakai baju kuning atau pemimpin-pemimpin mereka," katanya pada majlis berbuka puasa di Felda Lui Timur semalam.

Rais berkata bukan semua peserta perhimpunan itu mempunyai matlamat yang jelas, kecuali sebahagian dengan matlamat politik sendiri.

Merujuk situasi di London, beliau berkata polis di luar negara tidak teragak-agak menggunakan kekerasan bagi menegakkan undang-undang, sebaliknya di Malaysia, meskipun berdepan ejekan peserta Bersih, mereka masih mampu bersabar.

NONE"Lihat dengan apa yang kita alami di Malaysia, dan ini kita harus ambil sebagai satu perbandingan untuk keinsafan kita, yang mana betapa tertibnya Polis Diraja Malaysia mengawal keadaan berbanding dengan apa yang berlaku di luar negara," katanya.

Beliau juga berkata demontrasi di negara maju berlaku ekoran masalah tekanan hidup, dan bukan disebabkan perkara remeh-temeh seperti memperjuangkan agenda politik tokoh pemimpin pembangkang.

1 comment:

BZ said...

Inilah menteliti pemimpinx UMNO yang
bodoh macam lembu.Puakx ini duduk
diatas tanpa merasa sakit dan perit
tidak seperti pemimpinx PR yang terpaksa bersamax rakyaat dijalanan.
Haramjadah merekax ini yang tak
kenal erti hidup sebenar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails