BIJAN

TABUNG PRIHATIN

"TABUNG PRIHATIN" PAS KAWASAN BUKIT GANTANG;;DERMA BAGI MEMBANTU ANAK YATIM/FAKIR MISKIN/OKU DAN YANG MEMERLUKAN...PADA YANG BERHAJAT SALURKAN SUMBANGAN ANDA MELALUI AKAUN "MAYBANK:NO AKAUN:"558051304442"..MAKLUMKAN SUMBANGAN ANDA KETALIAN:012-4282010/019-5205025/019-5789690.TQ

Wednesday, August 10, 2011

Jiman @ Jimak dan sewaktu dengan Katak..

AYUH KITA SERBU DAN DEMO MATI MATIAN PERTAHANKAN WANG RAKYAT RM3JUTA DIMAIN MAINKAN OLEH SEORANG CINA YG BERNAMA LIM GUAN ENG...MARI PERTAHANKAN MELAYU.AGAMA DAN PULAU PINANG YANG TERCINTA..BOLEH LIM GUAN ENG GUNA WANG RAKYAT 3JUTA NAK BAYAR BONUS KEPADA KAKITANGANNYA YANG MAJORITINYA MELAYU..APA DIA INGAT DIA BESARKE...KAHAK KAHK KAHK KHIK KHIK KHIK..TERGULING AKU GELAK bila fikirkan reaksi sepontan "JIBROS"dengan tindakan sepontan LGE..boleh dia buat UP rm100 lagi elaun pada kakitangan ,,khik khik khik..tunggu dan lihat siapa nak buat demo dan bantah atau ada mana mana Melmak(melayu Mamak) yang mahu berseluar dalam sahaja tengah tengah pekan nanti..

Wednesday, August 10, 2011

Guan Eng "buat gila" dengan 3 juta duit rakyat

Ketua Menteri Pulau Pinang Lim Guan Eng hari ini mengumumkan pemberian bonus minimum RM600 untuk kakitangan awan negeri itu.

Kira-kira 7,800 kakitangan awam daripada badan berkanun, majlis tempatan dan jabatan kerajaan di Pulau Pinang, akan menerima bonus tersebut.

NONELim berkata guru Kafa (al-Quran dan Fardhu Ain) pula akan dibayar minimum RM300 duit raya.

Menurutnya, jumlah tersebut adalah bersamaan dengan setengah bulan bonus bagi mereka yang berpendapatan kira-kira RM1,000 sebulan. (Mereka yang bergaji lebih, akan mendapatkan bonus yang lebih tinggi.)

Kerajaan negeri itu akan membelanjakan kira-kira RM3 juta untuk bayaran bonus, kata Lim, yang juga setiausaha agung DAP.

Ini berikutan pengumuman kerajaan persekutuan dua hari lalu bahawa kakitangan awam akan mendapat minimum RM500 'duit raya'.

"Kita bagi tambahan RM100," kata Lim dalam sidang akhbar hari ini.

"Ini sebagai penghargaan kerajaan negeri kepada kakitangan awam dam guru Kafa," katanya.
http://sharpshooterblogger.blogspot.com/

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails