BIJAN

TABUNG PRIHATIN

"TABUNG PRIHATIN" PAS KAWASAN BUKIT GANTANG;;DERMA BAGI MEMBANTU ANAK YATIM/FAKIR MISKIN/OKU DAN YANG MEMERLUKAN...PADA YANG BERHAJAT SALURKAN SUMBANGAN ANDA MELALUI AKAUN "MAYBANK:NO AKAUN:"558051304442"..MAKLUMKAN SUMBANGAN ANDA KETALIAN:012-4282010/019-5205025/019-5789690.TQ

Saturday, August 6, 2011

Ramainya Mafia di bumi 1Malaysia

hanya semata mata untuk mengekalkan Kuasa dan sedikit Habuan...1Malaysia dipenuhi oleh Mafi Mafia yang dibayar gaji dengan wang Rakyat..!
PATI BERJAYA TUKAR IDENTITI DAN DNA?
PDF Print E-mail

Share

Oleh : 007 PENYIASAT PERSENDIRIAN

PENDUDUK Sandakan mengetahui bahawa Ula atau Abdullah, bukan sahaja mendapat suaka daripada pihak berkuasa atas sindiket kongsi gelapnya, ‘Maling Kundang’; malah Ula juga mendapat perlindungan daripada Jabatan Pendaftaran Negeri (JPN) Sabah.

Dengan kerjasama pegawai JPN yang khianat kepada Negara, Ula berjaya menukar identitinya daripada Ula @ Abdullah ketika datang ke Sabah dari Indonesia kepada Halim Bin Ahmad.

Ada kemungkinan, Kementerian Kesihatan juga turut terlibat sama untuk menukar DNA Ula yang berketurunan BUGIS kepada SUNGAI, kerana Ula ini adalah pengundi hantu berasal PATI menjadi Bumiputra dan seorang Warganegara Malaysia.

Sedikit masa lalu, cerita tentang Ula telah disiarkan dalam Sabahkini.Net untuk tatapan umum tetapi tidak ada sebarang tindakan yang diambil oleh pihak berkuasa; malah semua agensi kerajaan berdiam diri atau lebih tepat lagi menghalalkan kegiatan MAFIA ini berleluasa.

Mungkinkah agensi kerajaan yang dinamakan dalam artikel ini mendapat bayaran, kalau ia mendapat bayaran, kenap

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails