BIJAN

TABUNG PRIHATIN

"TABUNG PRIHATIN" PAS KAWASAN BUKIT GANTANG;;DERMA BAGI MEMBANTU ANAK YATIM/FAKIR MISKIN/OKU DAN YANG MEMERLUKAN...PADA YANG BERHAJAT SALURKAN SUMBANGAN ANDA MELALUI AKAUN "MAYBANK:NO AKAUN:"558051304442"..MAKLUMKAN SUMBANGAN ANDA KETALIAN:012-4282010/019-5205025/019-5789690.TQ

Sunday, February 28, 2010

Jamuan TBC.....

Jamuan Tahun Baru Cina Anjuran bersama Ahli Parlimen dan Adun Kuala Sepetang mendapat sambutan yang baik dari kalangan Penduduk setempat.
28hb Satu Majlis Jamuan TBC telah diadakan di padang Kota jaya simpang anjuran bersama ahli parlimen DSNizar dan Adun YB Tai seng eng .

diantara ucapan yg disampaikan oleh DSN:
*umnoBn memenag bekerja untuk menanamkan sifat perkauman dan membenci kaum yang lain,seperti ucapan pimpinan mereka :BASAHKAN KRIS DENGAN DARAH CINA,JUMPA ULAR DAN INDIA PUKUL INDIA DULU,ORANG CINA DATANG KE MALAYSIA UNTUK MENJUAL TUBUH,ORANG INDIA DATANG KEMALAYSIA UNTUK MEMINTA SEDEKAH,ini lah agenda-agenda jahat mereka,sedangkan tiada sesiapa pun insan didunia ini berhak memilih untuk dilahirkan dalam mana-mana kaum.

Seseorang manusia lahir kedunia ini dalam mana-mana kaum atau bangsa adalah hak mutlak Allah swt,macam mana kita yg lemah boleh mempersoalkan sesiapa pun yang bukan dilahirkan dalam Bangsa kita.ini umpama mempersoalkan Hak Allah swt.

serang mereka keatas kaum-kaum lain sebenarnya bersifat untuk kepentingan diri dan parti mereka yang semakin hilang kepercayaan rakyat seperti dalam kes Speaker Sivakumar,yb Hamidah pernah mengatakan didalam DUN..beetulke peptah melayu JUMPA INDIA DAN ULAR PUKUL INDIA DULU.dengan tujuan menyindir YB Sivakumar yang tegas,tapi dimasa yang sama dia juga mempertahankan Speaker Haram Lantikan UBN bukan YB pun Ganeson..Ganeson itu bukan Berbangsa India ke???

Inilah agenda jahat mereka untuk terus memperkukuhkan kedudukan mereka ,Kita dari Pakatan Rakyat tiada agenda sedemikian,agenda kita untuk terus mempertahankan kebenaraan tanpa mengira perkauman.

DSN:akhirnya saya mengucapkan ribuan terimakasih kepada semua yang hadir dalam menjayakan Jamuan ini dan diucapkan selamat Tahun Baru Cina





DSN ..berucap

ydp Kaw..bagi angpaw...
slide Penuh..



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails