BIJAN

TABUNG PRIHATIN

"TABUNG PRIHATIN" PAS KAWASAN BUKIT GANTANG;;DERMA BAGI MEMBANTU ANAK YATIM/FAKIR MISKIN/OKU DAN YANG MEMERLUKAN...PADA YANG BERHAJAT SALURKAN SUMBANGAN ANDA MELALUI AKAUN "MAYBANK:NO AKAUN:"558051304442"..MAKLUMKAN SUMBANGAN ANDA KETALIAN:012-4282010/019-5205025/019-5789690.TQ

Thursday, February 25, 2010

NegaraKU Malaysia....

sewaktu Pimpinan BN.dok sibuk berbicar soal pembanguan yang hebat-hebat,projek berbillion-billon.rasuah sana sini..sedarke mereka bahawa masih ada ramai lagi rakyat Malaysia yang jadikan Air Hujan sebagai sumber Utama kegunaan harian mereka.

Kuala sangga yang sejauh 15minit perjalanan dari Pekan Kuala Sepetang ...sejauh +- 5km dari tanah Besar..masih tiada bekalan Air Bersih.macam mana pulak dengan Pulau Langkawai yang berkali ganda jauh disediakan dengan segala kemudahan.? Kenapa.

Hanya kerana di Pulau Langkawai..didiami/dimiliki kaum kerabat Puak-Puak UMNO...itu saja alasan..sedih sedih...Malaysia hanya untuk penduduk-penduduk UMNO sahaja?.kalau mmg begitu pendapat maka tidak perlu dikutip sebarang cukai..ini tidak soal cukai kalau tidak dibayar ,pegawainya akan sampai ke Pulau Sangga..inilah mentaliti..manusia segama dengan KU....

Sunnah Nabi dan Kalimah Allah diabaikan ,tapi hari Lahir nabi..diagung-agungkan,bahlolnya spesis sehinggakan ramai dah Malu Mengaku Sebangsa dengan Mereka..semua ini terjadi kerana dihina Allahswt dengan mencacatkan AKAL sehingga fikiran terganggu tidak dapat membezakan yang mana Benar dan Palsu.

susana sewaktu Hujan..tong disusun dengan harapan hujan beterusan hingga tong-tong dipenuhi Air

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails