BIJAN

TABUNG PRIHATIN

"TABUNG PRIHATIN" PAS KAWASAN BUKIT GANTANG;;DERMA BAGI MEMBANTU ANAK YATIM/FAKIR MISKIN/OKU DAN YANG MEMERLUKAN...PADA YANG BERHAJAT SALURKAN SUMBANGAN ANDA MELALUI AKAUN "MAYBANK:NO AKAUN:"558051304442"..MAKLUMKAN SUMBANGAN ANDA KETALIAN:012-4282010/019-5205025/019-5789690.TQ

Monday, February 15, 2010

siapa sebenarnya.PERANCANG utama..pembunuhan Altantuya



siapa SEBENARNYA PEMBUNUH ALYANTUYa
KESIAN KAT azilah dan sirul..tapi apa kan daya...aaarahan....bodohnya sipolisi -polisi ini..arahan yang mana betoi yg mana salah tak dapat membezakan..kalau rasa dah tersepit......cerita saja kejadian sebenarnya di mahkamah bila dapat peluang..bagi tau nama-namanya sekali..siapa kah pengarah sebenarnya..pimai pimai pun hang nak kena gantung juga..mana tau hang cerita kebenaraan ....hukuman berubah...

15 Feb 2010

SUSPEK-SUSPEK POLIS UMNO RAJA DIMALAYSIA

Inilah wajah sebenar Cif Inspektor Azilah Hadri yang menutup wajahnya gaya ala ninja sepanjang tempoh 159 hari perbicaraan kes pembunuhan wanita Mongolia, Altantuya Shaariibuu.
“Saya tidak mempunyai sebarang sebab untuk mencederakan apatah lagi mengambil nyawa mangsa dengan begitu kejam. Saya merayu kepada mahkamah yang kini berada di dalam kedudukan dan mempunyai kuasa untuk menentukan hidup dan mati saya, agar tidak menghukum saya sekaligus menyempurnakan perencanaan mereka terhadap saya.”


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails