BIJAN

TABUNG PRIHATIN

"TABUNG PRIHATIN" PAS KAWASAN BUKIT GANTANG;;DERMA BAGI MEMBANTU ANAK YATIM/FAKIR MISKIN/OKU DAN YANG MEMERLUKAN...PADA YANG BERHAJAT SALURKAN SUMBANGAN ANDA MELALUI AKAUN "MAYBANK:NO AKAUN:"558051304442"..MAKLUMKAN SUMBANGAN ANDA KETALIAN:012-4282010/019-5205025/019-5789690.TQ

Tuesday, February 16, 2010

nak kata bodoh..dah sah mmg bahlul...macam mana..

oiii mamat Umno..kenapa tak ambil permit iklan dulu..nak bayar rm 15 ringgit pun umno dah takmampu ke..itu yang Majlis Perbandaran Klang turun kan muka samdol itu.....awatnya bahlol betoi demo semua...ini sibuk nak mempertikai..kenapa diturun kan banner samdol...bayar saja...buat malu kompenile siamnoooooooooo...

Sambutan Tahun Baru Cina disabotaj


GAMBAR kiri, beberapa pemimpin dari kerajaan negeri Selangor menunjukkan isyarat tidak bagus di hadapan kain rentang sambutan Tahun Baru Cina peringkat kebangsaan di Kampung Baru Pandamaran. Gambar kanan, kain rentang telah diturunkan oleh MPK.


KLANG - UMNO Selangor mempertikaikan tindakan kerajaan negeri yang didakwa menurunkan kain rentang sambutan Tahun Baru Cina peringkat kebangsaan yang bakal diadakan di Kampung Baru Pandamaran di sini Sabtu ini.

Tindakan itu dilihat cuba mensabotaj sambutan yang bakal dirasmikan oleh Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak kerana secara kebetulan ia diadakan serentak dengan majlis rumah terbuka anjuran kerajaan negeri di Jenjarom, Banting.

Ketua Penerangannya, Abdul Shukor Idrus mendakwa, kain rentang yang dipasang di Simpang Lima di sini pada 11 Februari lepas telah diturunkan oleh Majlis Perbandaran Klang pada hari Sabtu lalu atas arahan Exco negeri, Ronnie Liu.

Menurutnya, tindakan itu tidak wajar kerana imej pada kain rentang tersebut bukan bermotif politik sebaliknya hanya gambar Najib sebagai tanda penghormatan kepada Perdana Menteri yang dijangka merasmikan majlis tersebut.



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails