BIJAN

TABUNG PRIHATIN

"TABUNG PRIHATIN" PAS KAWASAN BUKIT GANTANG;;DERMA BAGI MEMBANTU ANAK YATIM/FAKIR MISKIN/OKU DAN YANG MEMERLUKAN...PADA YANG BERHAJAT SALURKAN SUMBANGAN ANDA MELALUI AKAUN "MAYBANK:NO AKAUN:"558051304442"..MAKLUMKAN SUMBANGAN ANDA KETALIAN:012-4282010/019-5205025/019-5789690.TQ

Sunday, February 21, 2010

Mimpi...katakPuru MenjADI rAJA SEGALA kATAKIS....

sehodohhodoh teman...taktermimpi sebegini..mimpi busuk kata LGE...hehehe..ini mesti tido berbantalkan air luir basi...atau berkongsi bantal dengan kaumpuak perkasut.dibawah pimpinan mamak bendaharu....hahaha hahaha haha..

Aku mendapat berita dari anak penakan kepada sepupu kawan adik ipaq mak chik pengedar Amway........

Ibrahim Ali tengah dok seronok dan perasan...... dia akan jadi Gabenor Pulau Pinang...... secara rasmi disebut Tuan Yang Terutama Yang Dipertua Negeri Pulau Pinang Tun Datuk Haji Ibrahim Ali Al-Haj (title haji letak belakang baru kaw).

Tu dia...!!! Kononnya Najib dah janji dengan si Ibrahim Ali ni. Bila tempoh perkhidmatan Tun Abdul Rahman Abbas tamat, Brahim Ali akan ganti. Najib janji, kalau Kerajaan PR pimpinan Lim Guan Eng (LGE) calonkan nama Gabenor kepada Yang Dipertuan Agong untuk perkenan, Kerajaan Persekutuan BN akan hijack ganti dengan nama Ibrahim Ali.

Tun Rahman Abbas pun la ni dah bengong katanya. Ikut saja cakap DAP. Dia seronok pulak DAP dok tekan orang Melayu. Apa yang DAP buat semua betoi. Apa DAP tulih semua dia baca. Kalau DAP calon balik Rahman Abbas jadi Gabenorpun Najib akan tukaq jugak.

Itu sebab Najib rasa demi kepentingan orang Melayu, Ibrahim Ali adalah calon utama yang sesuai untuk jadi Gabenor Pulau Pinang. Dia yang boleh ajaq LGE dan kuncu-kuncunya. Dengaq kata, Ibrahim Ali dok rancang macamana nak ajaq LGE dan DAP.

Cara Ibrahim Ali nak ajaq LGE senang saja katanya:-
  • Semua cina jantan yang jumpa dia mesti cium tangan dia termasuk LGE. Manakala yang pompuan pulak dia cium dahi.
  • Karpet merah mesti ada, kalau tak dak dia tak turun kereta.
  • LGE dan Exco Cina yang nak jumpa dia mesti pakai kot dengan ketayap.
  • Cakap dengan dia mesti cakap melayu loghat Penang.
  • Kalau apa yang disuruh, LGE bantah, Ibrahim Ali akan tampaq LGE di situ jugak.
La ni Ibrahim Ali juga tengah belajaq macamana nak bercakap dalam Majlis Raja Raja, sebagai Gabenor. Kononnya dia cukup jaki bila tengok Nik Aziz, Husam Musa, Ustaz Azizan, Nizar, LGE dan lain-lain orang PR boleh masuk Mesyuarat Raja Raja. Sedangkan dia yang dok pertahan Raja Melayu dari dulu sampai la ni, tak pernah rasa macam tupun.


Nota: Ini adalah mimpi aku semalam......LEECOPPER


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails