BIJAN

TABUNG PRIHATIN

"TABUNG PRIHATIN" PAS KAWASAN BUKIT GANTANG;;DERMA BAGI MEMBANTU ANAK YATIM/FAKIR MISKIN/OKU DAN YANG MEMERLUKAN...PADA YANG BERHAJAT SALURKAN SUMBANGAN ANDA MELALUI AKAUN "MAYBANK:NO AKAUN:"558051304442"..MAKLUMKAN SUMBANGAN ANDA KETALIAN:012-4282010/019-5205025/019-5789690.TQ

Thursday, February 11, 2010

Katakiss...Penjahanam..k`jaan Perak..

Katak yang tengah itu..saya kenai sangat...semasa kempen PRU 12..saya ikut bersama sikatak dan Allahyarham Ust Roslan ..banyak kali saya lahirkan tidak puashati dgn gelagat sikatak ini kepada Ust.. Roslan..tapi seperti biasa...Ust Roslan....bersabar..mungkin menang nanti dia ok tu..tapi saya tetap tak puas hati dgn simalaun ini...Lepas menang perangai bertambah kurang ajar..lagi le saya tak puas hati..hanya YB Roslan dan Sahabat2 yang terdekat mampu saya luahkan perasaan saya mengenai Sikatak ini...
nak buat macam mana..mmg dasar lompat sikatak lompat..nampak dahi licin terkam...cepat nak kaya kaya..rakyat yang sokong mampus....cinabeng betoi.....tak lama lagi gol le dia..badan penuh dgn penyakit..silap sikit gol atau wire putus..padan muka BN...jenis gred sampah pilihan UMNO..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails