BIJAN

TABUNG PRIHATIN

"TABUNG PRIHATIN" PAS KAWASAN BUKIT GANTANG;;DERMA BAGI MEMBANTU ANAK YATIM/FAKIR MISKIN/OKU DAN YANG MEMERLUKAN...PADA YANG BERHAJAT SALURKAN SUMBANGAN ANDA MELALUI AKAUN "MAYBANK:NO AKAUN:"558051304442"..MAKLUMKAN SUMBANGAN ANDA KETALIAN:012-4282010/019-5205025/019-5789690.TQ

Friday, December 4, 2009

Dehhhh Tanmbi... Harmi..apa sudah lu buat..

deh tambi..ituhari ada lu cakap..lu manyak sokong itu islam punya orang,,,itu DS Nizar ada ikut DAP punya cakap...ini sekarang apa lu sudah buat..adeeh cihit...cakap tak selupa bikin..kanine lu...saya pun ada ingat juga lu ada betul punya manteribusar ke?..itu mahkamah bicara mau kasi itu keputusan pun takde,..apapasal ada takut atau lu sudah kalah....saya ada ingat lu boleh jadi mentelibusar haram sajala..mau jadi menteli halal saya ingat lu takde nasib lo..


Peruntukan surau ditarikbalik oleh 'tangan ghaib'?

Peruntukan kepada Madrasah Nuruk Hidayah di Kg Pengkalan Gate Tambahan sebanyak RM50,000 untuk menaiktaraf serta membesarkan surau serta sekolah agama rakyat yang terletak dibawahnya telah ditarik balik.

Persoalannya kerana apa?

Ada yang berkata kerana Dato Seri Nizar bertandang untuk Solat Hajat kesana tempohari. Oleh kerana itu, peruntukan sebanyak RM50,000 itu telah ditarik balik atas desakan 'tangan-tangan ghaib' yang tidak senang dengan perkembangan di Kg Pengkalan Gate Tambahan itu.

Inilah akibatnya apabila institusi keagamaan juga dicampuri dan dimonopoli oleh kuasa politik yang rakus dan mengaku beragama Islam.

ajijol

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails