BIJAN

TABUNG PRIHATIN

"TABUNG PRIHATIN" PAS KAWASAN BUKIT GANTANG;;DERMA BAGI MEMBANTU ANAK YATIM/FAKIR MISKIN/OKU DAN YANG MEMERLUKAN...PADA YANG BERHAJAT SALURKAN SUMBANGAN ANDA MELALUI AKAUN "MAYBANK:NO AKAUN:"558051304442"..MAKLUMKAN SUMBANGAN ANDA KETALIAN:012-4282010/019-5205025/019-5789690.TQ

Tuesday, January 25, 2011

Ah ah ah..Paper Pengampu..silap Tafsiran

dengan megah Media Pengampu.menulis..;LEBIH MEMALUKAN KHALID MENGAKU KALAH...oooooi ,mamat pengampu..KALAH DITANGAN PENDERHAKA..MANA ADA MALU MAAAA...dikira sebagai "Pejuang Sebenar"..tanpa disedari..media media pengampu ikhtiraf puak puak UMNOBN adalah PenderhakaPenderhaka yang dicaricari sebelum ini..dan ini konfirmkan UMNOBN ada Penderhaka kepada Negara dan Raja Raja...padanmuka koorang..ha ha ha..1 malaysia dah tahu siapa sebenarnya PENDERHAKA....oooi oooooit..

Khalid mengaku kalah


SEBAHAGIAN daripada Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Barisan Nasional yang hadir pada sidang tergempar Dewan Undangan Negeri (DUN) Selangor semalam.


SHAH ALAM - Seperti dijangka, kerajaan Selangor yang diperintah Pakatan Rakyat gagal meraih sokongan majoriti dua pertiga dalam Dewan Undangan Negeri (DUN) untuk meluluskan draf pindaan Perkara 52(1) Undang-Undang Tubuh Negeri Selangor 1959 di sini semalam.

Ini bermakna pelantikan Setiausaha Kerajaan Negeri yang baru, Datuk Mohamed Khusrin Munawi yang dipertikaikan oleh kerajaan negeri sebelum ini adalah sah di sisi undang-undang.

Keputusan tersebut adalah hasil pengiraan undian belah bahagi yang dijalankan pada pukul 6.20 petang apabila seramai 34 Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) daripada Pakatan Rakyat menyokong usul pindaan tersebut manakala 20 ADUN daripada Barisan Nasional (BN) menolak.

Malah lebih memalukan, Menteri Besar, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim pada sidang akhbar di luar lobi Dewan semasa sesi perbahasan berlangsung telah pun mengaku kalah apabila menyedari pihaknya tidak mendapat sokongan dua pertiga ahli Dewan.

Kerajaan negeri di bawah pimpinan Menteri Besar, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim perlu mendapat sokongan daripada 38 ahli Dewan untuk meluluskan pindaan tersebut.

1 comment:

Anonymous said...

Tum-PAS lagi pakatan Rakyat.Macam mana nak sokong ni,apa2 pertarungan semuanya kalah.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails