BIJAN

TABUNG PRIHATIN

"TABUNG PRIHATIN" PAS KAWASAN BUKIT GANTANG;;DERMA BAGI MEMBANTU ANAK YATIM/FAKIR MISKIN/OKU DAN YANG MEMERLUKAN...PADA YANG BERHAJAT SALURKAN SUMBANGAN ANDA MELALUI AKAUN "MAYBANK:NO AKAUN:"558051304442"..MAKLUMKAN SUMBANGAN ANDA KETALIAN:012-4282010/019-5205025/019-5789690.TQ

Monday, January 31, 2011

Ini kisah di Indon..Lain pulak dinegaraku..Pelakon dan Pengarah Prono..dijulang dan disokong..untuk menghina Islam..

lain cerita di Indonesia...terlibat dalam filem pronografi..dihukum penjara dan didenda..tetapi amat malang diNegara 1Malaysia...Pelakon dan Pengarah Prono diikhtiraf dan disokong 100% oleh satu kaum bangsat yang kononnya pejuang agama dan bangsa untuk menghina dan melanyak Agama Islam secara terang terangan..siap dengan publisiti besar besaran bila hero filem lucah itu menghina AGAMA ISLAM..aduh aduh aduh..nasib kaule 1malaysia..

Video lucah: Ariel Peterpan dipenjara 3 tahun

Suspek kes video lucah Najriel Irham atau lebih dikenali Ariel Peterpan dijatuhkan hukuman penjara tiga tahun setengah (ditolak masa tahanan) beserta denda Rp250 juta (RM85,000).

NONEHakim Gedung Pengadilan Negeri Bandung, Indonesia, Singgih Budi Prakoso menjatuhkan hukuman itu selepas penyanyi terkenal itu terbukti secara sah dan menyakinkan terlibat menyebarkan dan membuat pornografi.

Hukuman itu jauh lebih rendah daripada pihak pendakwaan yang mahukan Najriel dikenakan hukuman lima tahun dan tiga bulan penjara, lapor agensa berita Indonesia ANTARA.

Mahkamah membuat keputusan itu setelah menimbangkan bahawa tertuduh masih muda dan tidak pernah terlibat melanggar undang-undang sebelum ini.

Najriel diberikan tujuh hari untuk mengemukakan rayuannya.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails