BIJAN

TABUNG PRIHATIN

"TABUNG PRIHATIN" PAS KAWASAN BUKIT GANTANG;;DERMA BAGI MEMBANTU ANAK YATIM/FAKIR MISKIN/OKU DAN YANG MEMERLUKAN...PADA YANG BERHAJAT SALURKAN SUMBANGAN ANDA MELALUI AKAUN "MAYBANK:NO AKAUN:"558051304442"..MAKLUMKAN SUMBANGAN ANDA KETALIAN:012-4282010/019-5205025/019-5789690.TQ

Sunday, January 23, 2011

Kalau kata BINGGAI marah..luorang sendiri tengok..!

Dr apa..?awang adek..sampai tak sedar dan taktahu Dun Tenang dikelantan atau Johor...cakap kasi cerdik sikitle..oooo..ciiis Dr Konon..nanti PR akan keluarkan kelemahan K`jaan Johor selama 53 tahun..siapa teruk...akai ada atas ke atau bawah lulut..

Tapi jangan lupa kasi tau ..itu KAMPUNG ORANG ASLI semua sudah ada BERUK BAND....ini..isu manyak baik le DR..khak kahk kahk..nasib baik tak jadi DR dihospital...kalau idak pesakit mari adu sakit kepala lu chek itu kaki..Pompuan mari cakap haid tak datang 3 bulan lu pegi check punggok..tak ke haru..ha ha ha.(check punggok nak tengok boleh buat hasil atau idak dengan kes baru)

Kelemahan kerajaan PAS Kelantan akan didedah di Tenang

January 23, 2011


BACHOK, 23 Jan — Badan Perhubungan Umno Kelantan akan mendedahkan kegagalan kerajaan PAS Kelantan membangunkan negeri itu walaupun diberi peluang selama 20 tahun memerintah Kelantan.

Timbalan Pengerusi Badan Perhubungan Umno Kelantan Datuk Dr Awang Adek Hussin (gambar) berkata pendedahan yang akan dibuat pada kempen pilihan raya kecil Dewan Udangan Negeri (DUN) Tenang itu adalah bagi memastikan rakyat di kawasan itu tidak terpengaruh dengan dakyah yang ditabur parti itu.

“Seramai 20 tenaga yang berpengalaman akan dihantar ke DUN berkenaan bagi membantu Umno Johor sepanjang tempoh berkempen sehingga hari pengundian 30 Jan ini.

“Antara perkara yang akan diceritakan ialah isu air, jalan, perparitan, banjir dan kepincangan dalam perlaksanaan projek ladang rakyat yang menjadi kebanggaan mereka,” katanya kepada pemberita selepas mengadakan ramah mesra dengan nelayan Pangkalan Petah, di sini hari ini.

Pilihan raya kecil DUN Tenang diadakan berikutan kematian wakil rakyatnya Datuk Sulaiman Taha bulan lepas. Pada pilihan raya kecil itu, calon Barisan Nasional (BN) Mohd Azhar Ibrahim akan ditentang calon PAS Normala Sudirman. — Bernama

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails