BIJAN

TABUNG PRIHATIN

"TABUNG PRIHATIN" PAS KAWASAN BUKIT GANTANG;;DERMA BAGI MEMBANTU ANAK YATIM/FAKIR MISKIN/OKU DAN YANG MEMERLUKAN...PADA YANG BERHAJAT SALURKAN SUMBANGAN ANDA MELALUI AKAUN "MAYBANK:NO AKAUN:"558051304442"..MAKLUMKAN SUMBANGAN ANDA KETALIAN:012-4282010/019-5205025/019-5789690.TQ

Friday, January 21, 2011

Peringatan utk Pengundi-pengundi DUN TENANG


JANGAN TERIPU....Pilih CALON PAKATAN RAKYAT(PAS)...cikgu Mala

segala janji dari BN adalah bohong belaka..lambat siang...nak tipu dah.buat jalan lulus tanah dan macam-macam lagi semua itu adalah HAK RAKYAT..DATANG DARI RAKYAT KEMBALI KEPADA RAKYAT..bukan datang dariUMNOBN diberi kepada rakyat..mampussss..nak disapu adale..

  • Kerajaan PAS Perak, memberikan geran hakmilik untuk semua kampung yang diidiami oleh masyarakat Melayu, India dan Cina menjadi bukti bahawa pemimpin Pakatan Rakyat adalah manusia yang bertamaddun, bertanggungjawab serta melaksanakan amanah yang diberikan oleh rakyat melalui undi dalam pilihanraya.
  • Berbeza dengan pemimpin UMNO/BN yang korup dan pembohong! Mereka hanya pandai menabur janji dan menghulur wang ringgit untuk memanipulasi minda rakyat. Apabila mereka menang dalam pilihanraya, maka berlakulah pengkhianatan ke atas rakyat sebagaimana yang kita saksikan sekarang yang menimpa rumah-rumah dan tanah adat milik Anak Negeri tulen.
  • Pemimpin UMNO/BN hidup mewah, banglo dan Ninja King berselerak di mana-mana, perempuan simpanan dan isteri-isteri yang dikahwini di luar Malaysia sentiasa menjadi alat pemuas nafsu syahwat yang bergejolak lantaran fulus yang bertimbun.
  • Mereka kaya dek kerana mendapat projek bernilai puluhan juta ringgit yang dijual kepada tauke kroni dengan mendapat wang segera berjumlah 10% dari nilai projek. Itulah ‘benchmark’ pemimpin UMNO/BN. Akhirnya, rakyat yang menderita. Hidup dianiaya dan ditindas oleh pemimpin yang memperalatkan suku kaum dan NGO yang diperkudakan mereka!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails