BIJAN

TABUNG PRIHATIN

"TABUNG PRIHATIN" PAS KAWASAN BUKIT GANTANG;;DERMA BAGI MEMBANTU ANAK YATIM/FAKIR MISKIN/OKU DAN YANG MEMERLUKAN...PADA YANG BERHAJAT SALURKAN SUMBANGAN ANDA MELALUI AKAUN "MAYBANK:NO AKAUN:"558051304442"..MAKLUMKAN SUMBANGAN ANDA KETALIAN:012-4282010/019-5205025/019-5789690.TQ

Tuesday, January 18, 2011

Batu dalam rumah..atau Rumah dalam Batu..?

Bukan soal Batu dalam rumah atau Rumah dalam batu.....Persoalannya..kenapa tiada sebarang Notis dikeluarkan oleh Pejabat Daerah sebelum hendak roboh dan ratakan kawasan hadapan dan kawasan yang memasuki ruang hadapan.rumah penduduk..

Kg Sungai Lidin Simpang.seramai 8 tuan rumah dalam kegelisahan bila dikhabarkan kawasan hadapan rumah termasuk kaki Lima akan diroboh dan diratakan untuk membuat jalan menggantikan jalan yang sedia ada,kerana jalan yang sedia ada berada dalam kawasan Lot rumah orang lain.

Soalannya kenapa tiada sebarang Notis..?kenapa kenapa...hanya pemberitahuan mulut ..adakah kerana penduduk disitu boleh dipermain mainkan kerana mereka bukan dari golongan VIP atau ini bukti..dimana UMNOBN Kuat..Rakyat senang diJadikan Pencacai..Kg Batu 2 1/2 terkenal dengan Kubu Kuat UMNOBN...semenjak dari Arwah YB Cikgu Hashim sehingga sekarang.

Nama kampung belakang rumah Arwah dinamakan sempena nama beliau Kg Hj Hashim..kuat tuuu..


Batu perenggang ..siapa yang salah..Tuan Rumah atau Pejabat Pemantau..?

Pokok2 dan rumah yang ditinggal dah pun menjadi mangsa..

apek ini dimaklum.akan diroboh sampai ke singki Air..Takde notis apa apa pasal,,? tanya Apek itu pada saya...(saya pegang kamera saja maa)..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails