BIJAN

TABUNG PRIHATIN

"TABUNG PRIHATIN" PAS KAWASAN BUKIT GANTANG;;DERMA BAGI MEMBANTU ANAK YATIM/FAKIR MISKIN/OKU DAN YANG MEMERLUKAN...PADA YANG BERHAJAT SALURKAN SUMBANGAN ANDA MELALUI AKAUN "MAYBANK:NO AKAUN:"558051304442"..MAKLUMKAN SUMBANGAN ANDA KETALIAN:012-4282010/019-5205025/019-5789690.TQ

Sunday, January 16, 2011

Mungkin berguru di Melaka,,kot,,?

jadi kalau diMelaka..siapa Tok Gurunya...sedap dia dapat..Besi jail orang lain yang kira..?

Remaja ditahan kes cabul 10 penghuni St. Joseph


SEORANG kakitangan Rumah St. Joseph, Pulau Pinang berjalan memasuki bilik rumah kebajikan itu yang dikejutkan dengan dakwaan kes cabul baru-baru ini.


GEORGE TOWN - Polis negeri Pulau Pinang telah menahan seorang remaja lelaki bagi membantu siasatan kes melibatkan sekumpulan kanak-kanak di rumah kebajikan St. Joseph di sini yang didakwa diliwat, dicabul dan dirogol oleh pekerja sukarela beberapa tahun lalu.

Penahanan remaja berusia 15 tahun itu dilakukan di sebuah rumah kebajikan yang beroperasi di Sungai Petani, Kedah kira-kira pukul 1 pagi semalam.

Remaja tersebut kini ditahan reman sehingga 18 Januari ini.

Ketua Polis Daerah Timur Laut, Asisten Komisioner Gan Kong Meng ketika dihubungi Kosmo! Ahad semalam mengesahkan tangkapan tersebut tetapi enggan mengulas lanjut.

Ia tangkapan pertama polis sejak seorang usahawan wanita berusia 41 tahun yang hanya dikenali dengan Lim membuat laporan berhubung kes itu di Ibu Pejabat Polis Daerah Timur Laut di sini pada 12 Januari lalu.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails