BIJAN

TABUNG PRIHATIN

"TABUNG PRIHATIN" PAS KAWASAN BUKIT GANTANG;;DERMA BAGI MEMBANTU ANAK YATIM/FAKIR MISKIN/OKU DAN YANG MEMERLUKAN...PADA YANG BERHAJAT SALURKAN SUMBANGAN ANDA MELALUI AKAUN "MAYBANK:NO AKAUN:"558051304442"..MAKLUMKAN SUMBANGAN ANDA KETALIAN:012-4282010/019-5205025/019-5789690.TQ

Friday, January 14, 2011

Mamak Binggai..Harap dapat jadi calon kot...

apa ini....ini Islamke..?mamak Islam atau Mamak UMNO...kalau nak lompart tingkat 28 pun takpe..janji mau PilihanRaya..betul betul Mamak ini Otak Rosak..Rosak dek nasihat dan Ilmu UMNO..cisss..macam ini kena tanya mamak ini ..dia ni Islam atau Kapal Selam..

ciissss buat Malu kaum MAMAK 1malaysia....sebelum ini mamak boleh dikategorikan cerdik....tapi ..sekarang jadi binggai bin banggan..kawan lagi dengan UMNOBN...bukan setaka harga barang saja Naik..Ahlinya ..tahap kebodohan terus naik dari masa ke semasa..

Kosongkan kerusi

Bagaimanapun ada pihak yang dikatakan masih tidak berpuas hati dengan permohonan maaf ADUN Komtar Ng Wei Aik dan menuntut beliau meletakkan jawatannya sebagai setiausaha politik kepada Ketua Menteri, Lim Guan Eng.

NONEKumpulan itu juga mahu Ng mengosongkan kerusi Komtar kerana mendakwa ADUN itu mengeluarkan kata-kata berbaur perkauman itu.

“Beliau mesti letak jawatan dengan segera, jika tidak kami akan protes,” kata penganjur protes itu, Abdul Ghani Mohammad Jiman yang juga adalah naib pengerusi persatuan peniaga Komtar.

“Jika tidak, kami tak peduli jika dia minta maaf, lompat dari tingkat 28 Komtar (pejabat ketua menteri) atau bunuh diri, kita akan terus berarak.

“Jika dia lompat dari tingkat 28... kita akan ada pilihan raya kecil.”




No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails