BIJAN

TABUNG PRIHATIN

"TABUNG PRIHATIN" PAS KAWASAN BUKIT GANTANG;;DERMA BAGI MEMBANTU ANAK YATIM/FAKIR MISKIN/OKU DAN YANG MEMERLUKAN...PADA YANG BERHAJAT SALURKAN SUMBANGAN ANDA MELALUI AKAUN "MAYBANK:NO AKAUN:"558051304442"..MAKLUMKAN SUMBANGAN ANDA KETALIAN:012-4282010/019-5205025/019-5789690.TQ

Wednesday, April 13, 2011

ini kes berat ni..LUPA DIRI....DAH UMNO TAKDE..AMAN ...SARAWAK

ENTAH APA SITOKEH SPR MEREPEK NI.....semua tau takde UMNO keamanan dicapai dimana mana,,
SPR: Pilihan raya Sarawak antara terbaik setakat ini
Pengerusi Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR), Tan Sri Abdul Aziz Mohd Yusof menyifatkan kempen bagi pilihan raya negeri Sarawak yang sedang berlangsung sebagai antara yang terbaik setakat ini.

Beliau berkata jika keamanan dan ketenangan ini berkekalan sehingga 15 April, iaitu sehari sebelum pengundian, maka pilihan raya negeri kali ke-10 dikatakan sebagai terbaik sejak kali pertama pada 1969.

"Daripada segi keselamatan dan ketenteraman awam tak ada apa-apa kejadian serius berlaku. Seperti yang saya cakap dulu, orang Sarawak suka ketenangan dan keharmonian secara keseluruhannya memang tenang. CP (Pesuruhjaya Polis Sarawak Datuk Mohmad Salleh) pun bagi tahu saya tadi tak ada perkara-perkara serius berlaku.

"Saya harap keadaan ini berkekalan sehingga ke tengah malam 15 hari bulan (April). Kalau dapat dikekalkan begitu, ini merupakan kempen negeri antara terbaik," katanya kepada pemberita di Ibu Pejabat Kontinjen (IPK) Sarawak di Kuching hari ini.

Terdahulu, Abdul Aziz ditemani Ketua Setiausaha Perbendaharaan Tan Sri Dr Wan Abdul Aziz Wan Abdullah dan Mohmad sempat melawat Kelab Polis di sini, yang dijadikan pusat mengundi bagi 6,591 anggota polis yang didaftarkan sebagai pengundi pos.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails