BIJAN

TABUNG PRIHATIN

"TABUNG PRIHATIN" PAS KAWASAN BUKIT GANTANG;;DERMA BAGI MEMBANTU ANAK YATIM/FAKIR MISKIN/OKU DAN YANG MEMERLUKAN...PADA YANG BERHAJAT SALURKAN SUMBANGAN ANDA MELALUI AKAUN "MAYBANK:NO AKAUN:"558051304442"..MAKLUMKAN SUMBANGAN ANDA KETALIAN:012-4282010/019-5205025/019-5789690.TQ

Saturday, April 23, 2011

Kalau soal INI>>>>>>>>>>>>

JANGAN TERAGAK AGAK HUBUNGI KAMI DI1MALAYSIA..KAMI MEMPUNYAI RAMAI PAKAR PAKAR SOAL INI..SEDIA BERGABUNG DENGAN SOKONG PENUH umnobn...BILA BILA MASA..BALIK SIAP DENGAN BUKTI YANG CUKUP KUKUH...HI HI HI...ingat ingat kami..

Russia nafi angkasawan lakukan seks di angkasa lepas


MOSCOW: Angkasawan Soviet mahupun Russia tidak pernah mengadakan seks di angkasa lepas sepanjang 50 tahun penjelajahannya.

“Tidak ada bukti rasmi atau tidak rasmi mengenai angkasawan kami melakukan seks atau melakukan kajian seks di angkasa lepas,” kata Valery Bogomolov, Timbalan Pengarah Institut Masalah Perubatan Bio yang berpangkalan di Moscow kepada agensi berita Interfax.


“Sekurang-kurangnya dalam sejarah penjelajahan angkasa lepas Russia atau Soviet, ia sudah pasti tidak berlaku,” kata Bogomolov.

Khabar angin sejak beberapa tahun lalu mendakwa wujudnya program sulit Russia dan Amerika untuk melakukan kesan kenirberatan terhadap seks tetapi ia disangkal oleh kedua-dua pihak.


“Mengenai penjelajahan angkasa lepas Amerika, Saya tidak memperoleh maklumat untuk menafikannya. Ia hanya khabar angin yang tidak perlu dipercayai,” kata Bogomolov. - AFP

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails