BIJAN

TABUNG PRIHATIN

"TABUNG PRIHATIN" PAS KAWASAN BUKIT GANTANG;;DERMA BAGI MEMBANTU ANAK YATIM/FAKIR MISKIN/OKU DAN YANG MEMERLUKAN...PADA YANG BERHAJAT SALURKAN SUMBANGAN ANDA MELALUI AKAUN "MAYBANK:NO AKAUN:"558051304442"..MAKLUMKAN SUMBANGAN ANDA KETALIAN:012-4282010/019-5205025/019-5789690.TQ

Monday, March 29, 2010

Baru permulaan.PRK Hulu Selangor..

kena tanya ketua cabang:sdr Fauzi muda..berapa ramai anhli Pemuda cabang ipoh barat..sedangkan setahu saya Pas Ipoh Barat pun hanya mempunyai 3 cawangan dimana YDPnya Ust Nor Azli Musa...
selepas ini akan ada ramai PKR masuk UMNO..ingat sementera nak habis prk HS..beribu-ribu ahli pkr akan menyertai UMNO.....tapi selepas BN di bungkuskan dlm prk....ramai pulak ahli UMNO akan menyertai PKR..ahhh ahhh ahhh taktik dah lapuk dahhhhh..

700 anggota Pemuda PKR keluar parti
Mac 28, 10 8:30pm
Lebih 700 anggota Pemuda PKR Cabang Ipoh Barat hari ini mengisytiharkan keluar parti, menyebabkan 12 cawangan Pemuda dalam cabang itu lumpuh.

Wakil kumpulan itu yang merupakan ketua Pemuda cabang itu sebelum ini, V Subramaniam berkata mereka mengambil keputusan berkenaan berikutan kecewa dengan kepimpinan peringkat cabang, negeri dan pusat yang tidak berpegang kepada prinsip perjuangan parti.

"Keputusan ini diambil setelah memikirkan semasak-masaknya kedudukan kami di dalam parti yang mengamalkan corak kepimpinan yang sering menabur fitnah bagi menguntungkan parti...sebanyak 12 cawangan akan ditutup," katanya dalam sidang akhbar di Ipoh.

Turut hadir pada sidang akhbar itu ialah ADUN Manjoi dari BN Datuk Mohd Nadzri Ismail.

- Bernama

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails