BIJAN

TABUNG PRIHATIN

"TABUNG PRIHATIN" PAS KAWASAN BUKIT GANTANG;;DERMA BAGI MEMBANTU ANAK YATIM/FAKIR MISKIN/OKU DAN YANG MEMERLUKAN...PADA YANG BERHAJAT SALURKAN SUMBANGAN ANDA MELALUI AKAUN "MAYBANK:NO AKAUN:"558051304442"..MAKLUMKAN SUMBANGAN ANDA KETALIAN:012-4282010/019-5205025/019-5789690.TQ

Tuesday, March 16, 2010

Suasana di Rumah Mendiang Siva ketua pemuda DPPP..

16hb mac+-Pekan Langkap. jam 3.30 petang di rumah mendiang P.Panthiyan @siva ketua pemuda Dewan Perhimpunan Penyokong Pas Perak,ramai pimpinan Pas dan sahabat hadir untuk merakamkan ucapan Takzih buat keluarga mendiang Siva.
Diantara yang hadir Timbalan Pesuruhjaya Pas Perak ust Mustaffa(mewakili Pas Perak) YB Mujahid.(ketua LPN Pas Pusat),YB Nasir Zakaria(AP Pdg terap,mewakili Pemuda Pas),YB Dato Wan Rahim(mewakili kerjaan Kelantan dan Tuan Guru Nik Aziz),YB Zainuddin (Adun Lubuk Merbau,Pengerusi LPN Pas Perak),YB Anuar Sudin(Adun Changkat Jong),
Semua yang hadir merakamkan Ucapan Takzih buat keluarga Mendiang Siva diatas kehilangan mengejut beliau.
Kehilangan Siva satu kehilangan besar buat DPPPerak khasnya dan juga buat Pas Perak,beliau merupakan seorang aktivis yang cukup gigih dan dedikasi,beliau juga merupakan seorang yang berani dalam mengutarakan sebarang idea atau pandangan kata Pengerusi LPN Pas Pusat YB Mujahid.

Tambah Yb Mujahid ,siva pernah berbincang dengan beliau untuk menubuhkan PASTI khas untuk kuam India,dan juga beliau mengharapkan tiada sebarang unsur-unsur yang bermotifkan Politik diatas kematian mendiang Siva,walau pun ada beberapa persoalan timbul diatas tindakan pihak-pihak berwajib,mengikut maklumat yang diterima oleh beliau dari penduduk tempatan.

Kejadian seumpama ini amat membimbangkan beliau kerana keselamatan Rakyat Malaysia semakin terancam,beliau mengambil contoh bagaimana Mendiang Siva boleh ditembak ditempat awam,dimana terdapat keluarga ,sahabat dan juga Pelanggan terdapat disitu,pembunuhan boleh berlaku dalam sekelip mata.kenapa keselamatan Rakyat semakin terancam??


Mendiang..Ketua Pemuda Dewan Himpunan Penyokong Pas Perak, P Panthiyan @ Siva



keranda dibawa masuk kedalam rumah....ini satu Lagi..PAS FOR ALL...biasa ke? lihat keadaan seumpama ini di rumah Kematian lain-lain bangsa selain dari rumah orang Melayu..kelihatan YB Mujahid bersama Unit Amal turut membantu..

Anak mendiang.............

Muslimat pas.menziarahi keluarga Mendiang Siva,,,




No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails