BIJAN

TABUNG PRIHATIN

"TABUNG PRIHATIN" PAS KAWASAN BUKIT GANTANG;;DERMA BAGI MEMBANTU ANAK YATIM/FAKIR MISKIN/OKU DAN YANG MEMERLUKAN...PADA YANG BERHAJAT SALURKAN SUMBANGAN ANDA MELALUI AKAUN "MAYBANK:NO AKAUN:"558051304442"..MAKLUMKAN SUMBANGAN ANDA KETALIAN:012-4282010/019-5205025/019-5789690.TQ

Wednesday, March 24, 2010

SPR,,makan ikut jubur berak ikut mulut..dlm kes UBN

kalau yang jadi speaker itu dari PR dan yg nak letak jawatan pun dari PR..fuhhhh akan heboh seantara dunia,speaker engkar maklum kepada SPR..dalam kes ini semua jadi lembu sampai babi jadi tuannya..yes babi yes babi yes babi..bianawer betuoi negara ku malaysia..
KALAU MASIH ADA YG AGAK BIJAK SIKIT DOK SOKONG UMNO LAGI...TAK TAHU NAK KATA APA..BODOH ATAU TOLOL,ATAU MMG DAH KONFIRM BANGGAN..

SPR: Kerusi Titi Tinggi tidak kosong
Jimadie Shah Othman
Mac 24, 10
12:37pm
Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) menganggap ADUN Titi Tinggi, Yip Sun Onn masih seorang wakil rakyat yang sah.

Menurut Pengerusinya,Tan Sri Abdul Aziz Mohd Yusuf, selagi peletakan jawatan itu belum dimaklumkan oleh speaker DUN Perlis kepada pihaknya, Yip masih wakil kerusi itu yang sah.

"Kami pun sedar melalui media elektronik dan cetak. Boleh jadi kamu tahu lebih banyak daripada kami. Secara rasmi, sehingga sidang media ini, tiada makluman daripada speaker," katanya.

Dalam pada itu, Perdana Menteri, Datuk seri Najib Razak memberi jaminan bahawa Yip, tidak akan meletakkan jawatan dan akan terus bersama Barisan Nasional.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails