BIJAN

TABUNG PRIHATIN

"TABUNG PRIHATIN" PAS KAWASAN BUKIT GANTANG;;DERMA BAGI MEMBANTU ANAK YATIM/FAKIR MISKIN/OKU DAN YANG MEMERLUKAN...PADA YANG BERHAJAT SALURKAN SUMBANGAN ANDA MELALUI AKAUN "MAYBANK:NO AKAUN:"558051304442"..MAKLUMKAN SUMBANGAN ANDA KETALIAN:012-4282010/019-5205025/019-5789690.TQ

Monday, March 22, 2010

Dendam kesumat UBN..

ini pun salah satu sikap yang Allah lontarkan kedalam hatihati jahat ..UBN khasnya wakil-wakil rakyat Bn dan pegawai-pegawai k`jaan yang PRO BN....Bertugas utk BN Gaji Rakyat Bayar...cilakoooo kau dan keluarga kau..

Sambutan Hari Perhutanan Sedunia Ke 39 Peringkat Kebangsaan Tahun 2010


Sambutan Hari Perhutanan Sedunia Ke 39 Peringkat Kebangsaan Tahun 2010 akan diadakan pada 21 Mac 2010 (Ahad) di Menara Kuala Lumpur dan Taman Eko Rimba KL. Sambutan kali ini bertemakan “Sayangi Hutan” dan akan dirasmikan oleh Y.B. Tan Sri Datuk Seri Panglima Joseph Kurup, Timbalan Menteri Sumber Asli dan Alam Sekitar.

Mengikut maklumat dari Pejabat Hutan Daerah ,sambutan Peringkat negeri akan di adakan di Kuala Sepetang ..(eko Pelajaran),ramai dijemput hadir kemajlis itu yang dijangka akan diadakan pada 29hb mac.

Sewaktu Mesyuarat AJK penganjur,ada persoalan timbul kenapa tidak dijemput ADUN Kuala Sepetang dan Ahli Parlimen Bukit Gantang...respon dari pegawai..syyyy ini kes arahan tangan ghaib..dan tangan berkudis...tidak dibenarkan menjemput wakil rakyat PR..

Ahhh..ini masalahnya wakil rakyat Bn dan pegawai-pegawai yang jadi kaki bodek kepada wakil rakyat BN yang Bodoh..
Hari perhutanan ada lah satu benda universal...kalau niat itu baik dan ikhlas jemput semua ,tambah-tambah lagi ADUN kuala sepetang ,tempat yang nak buat sambutan pun duduk dalam DUN dia..apalah punya mangkuk hayun..


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails