BIJAN

TABUNG PRIHATIN

"TABUNG PRIHATIN" PAS KAWASAN BUKIT GANTANG;;DERMA BAGI MEMBANTU ANAK YATIM/FAKIR MISKIN/OKU DAN YANG MEMERLUKAN...PADA YANG BERHAJAT SALURKAN SUMBANGAN ANDA MELALUI AKAUN "MAYBANK:NO AKAUN:"558051304442"..MAKLUMKAN SUMBANGAN ANDA KETALIAN:012-4282010/019-5205025/019-5789690.TQ

Thursday, March 11, 2010

Bersabar...yeop..


baru 3hb mac yang lepas kami makan malam bersama di Kemaman,dirumah Hj Hanafiah..takpele yeop bersabar....biasa tu.ana ingat pegurus Felda yg buat laporan itu mesti org kebal UMNO.....tapikan PuLIS tercekap didunia..dgn satu laporan Pulis tak sampai beberapa jam..mazlan ditangkap...yang PR dok buat report sampai boleh buat Koleksi..apa jadinya...

Mazlan Aliman dibebaskan
Hashim Abdullah

RAUB, 11 Mac: Pengerusi Persatuan Anak-Anak Felda Kebangsaan (Anak), Mazlan Aliman pagi ini telah dibebaskan dengan jamin polis berhubung isu dialog bersama peneroka Felda Lembah Klau, Selasa lepas.

Mazlan yang tiba di perkarangan Mahkamah Majistret Raub sekitar jam 10.30 pagi seterusnya dibebaskan pula oleh mahkamah setengah jam kemudian.

Selepas itu, Mazlan dibawa semula ke Ibu pejabat Polis Daerah Raub dipercayai bagi urusan dokumentasi dan pembebasan sepenuhnya.

Peguamnya, Haris Abdullah memberitahu satu sidang media khas akan diadakan di pejabatnya bagi memperjelaskan kedudukan kes Mazlan.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails