BIJAN

TABUNG PRIHATIN

"TABUNG PRIHATIN" PAS KAWASAN BUKIT GANTANG;;DERMA BAGI MEMBANTU ANAK YATIM/FAKIR MISKIN/OKU DAN YANG MEMERLUKAN...PADA YANG BERHAJAT SALURKAN SUMBANGAN ANDA MELALUI AKAUN "MAYBANK:NO AKAUN:"558051304442"..MAKLUMKAN SUMBANGAN ANDA KETALIAN:012-4282010/019-5205025/019-5789690.TQ

Sunday, March 14, 2010

Bila terlupa Makan PANADOL...!

AGAKNYA PENING NAIK KEUBUN....itu yang dilarang mengadakan terbuka diantara Yb Khalid dan Musang berjanggut(YB Zul)..arahan pelik bin ajaib,takut bocor rahsia 20% ke?ha ha ha ha khaak..
Jangan debat isu agama secara terbuka: Musa

SHAH ALAM - “Jangan berdebat isu agama secara terbuka," demikian amaran keras Ketua Polis Negara, Tan Sri Musa Hassan kepada Ahli Parlimen Shah Alam, Khalid Abdul Samad dan Ahli Parlimen Kulim-Bandar Baharu, Zulkifli Noordin berhubung cabaran berdebat berkenaan isu kalimah Allah.

Musa berkata, tindakan Khalid yang cuba mendesak Zulkifli mencabarnya supaya berdebat isu berkenaan bakal menggugat kesejahteraan dan keharmonian negara sekiranya debat itu dilakukan terutamanya secara terbuka.

“Saya nak tahu dahulu debat yang cuba diaturkan itu secara tertutup atau terbuka dan sekiranya debat terbuka, saya di sini sekeras-kerasnya melarang tindakan itu.

“Isu agama merupakan isu paling sensitif dan jika berlaku debat itu, saya khuatir ketenteraman awam akan tergugat,” katanya ketika dihubungi Sinar Harian di sini, semalam.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails