BIJAN

TABUNG PRIHATIN

"TABUNG PRIHATIN" PAS KAWASAN BUKIT GANTANG;;DERMA BAGI MEMBANTU ANAK YATIM/FAKIR MISKIN/OKU DAN YANG MEMERLUKAN...PADA YANG BERHAJAT SALURKAN SUMBANGAN ANDA MELALUI AKAUN "MAYBANK:NO AKAUN:"558051304442"..MAKLUMKAN SUMBANGAN ANDA KETALIAN:012-4282010/019-5205025/019-5789690.TQ

Sunday, January 9, 2011

Berdansa di Astro..Bercerai diLuar,,nasib nasib

Islam kan keseluruhan Hidup..bukan islam utk solat,Puasa,Haji ,kutip zakat..aje..macam UMNO..yang lain jadi macam BigMum......tak tertanggung padahnya nanti..

Bala Allah...Melanda Peserta Sehati Berdansa..??


PELIK tetapi benar inilah yang boleh dikatakan tentang rancangan popular Sehati Berdansa di Astro. Apa tidaknya setakat ini sudah tujuh pasangan yang menyertainya bercerai.

Terbaharu Rabu juara program musim ketiga, Syed Hussein Syed Mustafa atau Sein, dan isterinya, Noor Diyana Muhammad atau Nana (gambar) bercerai talak satu di Mahkamah Tinggi Syariah di Shah Alam.

Sebelum ini pasangan yang menyertai program yang sudah bercerai ialah pelakon Sabrina Ali Dad Khan dan suaminya Mohamad Shahrin Abdul Halim, 38; Asheed Def Gab C dan Sharifah Noor Shima; Atilia dan Ariff Johan Abdul Aziz; Dira Abu Zahar dan Tengku Shafiz-Rullah Tengku Mohd Shahid; Radhi OAG dan Shazlin Sharif serta Anne Ngasri dan Abdul Wafi Hassan.

Sein, 27, melafazkan cerai selepas mahkamah membenarkan permohonan Nana, 26, yang merupakan anak bekas Menteri Besar Selangor Tan Sri Muhammad Muhd Taib, untuk bercerai secara baik mengikut Seksyen 47 Enakmen Undang-undang Negeri Selangor 2003.

Prosiding perceraian dijalankan di hadapan Hakim Syarie Zainor Rashid Hassin.

Pasangan itu menjuarai musim terakhir program realiti itu yang merupakan pertandingan tarian khusus untuk pasangan selebriti.

Peguam Syarie, Zuri Zabudin Budiman yang mewakili Noor Diyana, memaklumkan kepada mahkamah bahawa anak guamnya memfailkan permohonan itu atas alasan pasangan itu tidak lagi dapat menjalani kehidupan bersama kerana tiada persefahaman.

Zuri berkata pasangan suami isteri itu masih tinggal serumah tetapi tidak lagi tidur bersama dan telah wujud perbalahan yang berpanjangan antara mereka.

"Pelbagai usaha telah dilakukan termasuk rundingan oleh keluarga masing-masing tetapi tidak ada keputusan dicapai untuk memperbaiki hubungan.

"Memandangkan defendan (Sein) dikenali ramai jadi mohon kebenaran untuk bercerai cara baik," katanya.
sumber karatE-jau

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails