BIJAN

TABUNG PRIHATIN

"TABUNG PRIHATIN" PAS KAWASAN BUKIT GANTANG;;DERMA BAGI MEMBANTU ANAK YATIM/FAKIR MISKIN/OKU DAN YANG MEMERLUKAN...PADA YANG BERHAJAT SALURKAN SUMBANGAN ANDA MELALUI AKAUN "MAYBANK:NO AKAUN:"558051304442"..MAKLUMKAN SUMBANGAN ANDA KETALIAN:012-4282010/019-5205025/019-5789690.TQ

Thursday, March 4, 2010

Mamat merang ..buat hal lagi

konon dia ini Islamik sangat..PPPPPIIIIrah...perangai teruk dari UBN..nak cakap konon tak islamik..oooi mamat mereng..senang nya isytihar aje..keluar PKR...Masuk DAP macam kata kamu hariitu...haaa haaa haaa haaakk..kalau tidak pun masuk Parti Pinggan Mangkuk(PPM).
Zul: Panel bukan Islam tak boleh hakimi saya
Ahli parlimen PKR, Zulkifli Noordin hari ini masuk menghadap lembaga jawatankuasa dispilin parti tetapi bertindak keluar selang sejam kemudian.

Beliau dihadapkan ke jawatankuasa itu bagi memberi penjelasan berhubung bidasannya terhadap Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng dan membuat laporan polis ke atas ahli parlimen Shah Alam, Khalid Samad.

Zulklifi mendakwa panel yang sepatut menentukan masa depannya hari ini sepatutnya dianggotai oleh orang Islam kerana ia membabitkan penggunaan isu kalimah Allah dan agama Islam.

Sehubungan dengan itu, beliau tidak mengiktiraf panel berkenaan.

Panel itu dianggotai oleh seorang Islam, dua Kristian dan seorang Hindu.

Permintaan Zulklifi itu bagaimanapun ditolak oleh jawatankuasa berkenaan kerana kuasa melantik lembaga disiplin terletak pada majlis tertinggi PKR.

Zulklifi kemudian menuntut majlis tertinggi PKR melantik panel baru sebelum Selasa ini.

Sebelum ini, ahli parlimen Kulim-Bandar Baharu itu tiba di ibu pejabat PKR di Kuala Lumpur pada jam 3 petang dengan menunggang motosikal Modenas dengan berketayap dan berbaju putih.



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails