BIJAN

TABUNG PRIHATIN

"TABUNG PRIHATIN" PAS KAWASAN BUKIT GANTANG;;DERMA BAGI MEMBANTU ANAK YATIM/FAKIR MISKIN/OKU DAN YANG MEMERLUKAN...PADA YANG BERHAJAT SALURKAN SUMBANGAN ANDA MELALUI AKAUN "MAYBANK:NO AKAUN:"558051304442"..MAKLUMKAN SUMBANGAN ANDA KETALIAN:012-4282010/019-5205025/019-5789690.TQ

Saturday, March 6, 2010

Padan Muka BN..Bebas akan ada 2 Puak?..

Padan Muka BN.kemungkinan besar KU LI akan jadi bebas dan dimasa yang sama akan sokong PR..lepai ini ramai pulak MP BN akan Lompat ..isythiar jadi bebas tapi sokong PR..poning lagi puak-puak BN...aiiii ingat hang rancang tapi ALLAH juga Maha Perancang....jangan sampai BIG MAMA ISYTIHAR JADI BEBAS....poning dibuatnya..masa bila pulak dia jadi YB,tapi nak jadi MENTERI PELAJARAN..

Tengku Razaleigh nafi isytihar diri bebas, tapi...

Chan Wei See | Mar 06, 2010 01:22:25 am

Pemimpin veteran UMNO, Tengku Razaleigh Hamzah bakal mengisytihar dirinya sebagai ahli parlimen bebas, apabila dewan rakyat bersidang pada bulan ini?

Sumber maklumat dari PKR memberitahu MerdekaReview, bahawa Tengku Razaleigh Hamzah (gambar kiri) yang melontarkan kritikan secara terbuka kepada UMNO sejak beberapa bulan kebelakangan ini, lantaran daripada isu royalti minyak di Kelantan, bakal mengisytihar dirinya sebagai ahli parlimen bebas.

Ketika menjawab soalan MerdekaReview melalui email, ahli parlimen Gua Musang, Kelantan ini menafikan bahawa dirinya akan berbuat demikian pada persidangan dewan rakyat yang akan datang. Walau bagaimanapun, beliau enggan meramalkan apa yang bakal berlaku pada beberapa bulan yang akan datang.

"Itu tidak benar. Tetapi sukar untuk memberitahu apa yang akan berlaku pada beberapa bulan yang akan datang. Sentiasa hubungi saya," (This is not true. However it's hard to tell what happens next over the coming months. Please stay in touch.) jawabnya secara ringkas.

baca lagi::



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails