BIJAN

TABUNG PRIHATIN

"TABUNG PRIHATIN" PAS KAWASAN BUKIT GANTANG;;DERMA BAGI MEMBANTU ANAK YATIM/FAKIR MISKIN/OKU DAN YANG MEMERLUKAN...PADA YANG BERHAJAT SALURKAN SUMBANGAN ANDA MELALUI AKAUN "MAYBANK:NO AKAUN:"558051304442"..MAKLUMKAN SUMBANGAN ANDA KETALIAN:012-4282010/019-5205025/019-5789690.TQ

Tuesday, January 4, 2011

Elok sangat..yg tertentu mempelajari Ilmu..ini..!

elok disaran..agar Pihak tertentu mendalami Ilmu Taik ini...sesudah selesai kerja..hanya tinggalkan taik..nak cari bukti..?yang ada hanya Taik..kena dibuat DNA ke...?

Tinggalkan najis selepas mencuri


BENTUK lubang pada dinding pasar raya yang kehilangan sejumlah duit syiling di Jalan Beserah, Kuantan semalam.


KUANTAN - Pencuri yang memecah masuk ke sebuah pasar raya di Jalan Beserah di sini semalam bukan saja melarikan sejumlah wang syiling tetapi juga sempat membuang air besar di premis itu.

Pengurus pasar raya itu, Gan Yoke Chow berkata, kejadian dipercayai berlaku pada pukul 2 pagi dengan pencuri itu memecah masuk menerusi tandas di pasar raya itu selepas mencungkil batu-bata pada dinding tandas.

"Pencuri juga seolah-olah tahu di mana wang syiling tersebut disimpan kerana hanya menyasarkan ruang pejabat tertentu," kata Yoke Chow ketika ditemui di sini.

Menurut pengurus pasar raya itu lagi, pencuri juga tidak memecahkan pintu bilik yang disasarkan untuk mendapat wang syiling itu, sebaliknya hanya membuat lubang pada dinding yang didirikan daripada kepingan papan lapis.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails