BIJAN

TABUNG PRIHATIN

"TABUNG PRIHATIN" PAS KAWASAN BUKIT GANTANG;;DERMA BAGI MEMBANTU ANAK YATIM/FAKIR MISKIN/OKU DAN YANG MEMERLUKAN...PADA YANG BERHAJAT SALURKAN SUMBANGAN ANDA MELALUI AKAUN "MAYBANK:NO AKAUN:"558051304442"..MAKLUMKAN SUMBANGAN ANDA KETALIAN:012-4282010/019-5205025/019-5789690.TQ

Monday, May 23, 2011

Kertas calit punggok UMNO...terlupa Pimpinan UMNO.

KAHAK KAHAK KAHK...Pa cerita dengan anak yatim yg dituduh rogol,apa cerita jib yang disok sek sok dgn pelakon ,apa cerita ramai pimpinan UMNO yg dicalit dgn zina dengan rasuh..kenapa tak disuruh letak JAWATAN...wahai kertas CALIT PUNGGOK UMNO...?

Utusan bandingkan Anwar dengan Strauss Kahn
Mingguan Malaysia hari ini membandingkan ketua umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim dengan Dominique Strauss-Kahn yang meletak jawatan pengarah urusan Dana Kewangan Antarabangsa (IMF) selepas ditahan atas tuduhan berhubung serangan seksual ke atas seorang pengemas bilik di New York.

Dalam Edisi hari Ahad Utusan Malaysia itu, ruangan pojok Awang Selamat, mengkritik Anwar kerana enggan melepaskan pelbagai jawatan yang dipegangnya, sepertimana yang dilakukan oleh Strauss Kahn.

"Anehnya Malaysia cukup berbeza dalam kes melibatkan Ketua Pembangkang, Anwar Ibrahim," katanya.

Menurut Utusan, ketika menjadi timbalan perdana menteri, Anwar enggan berundur, sebaliknya dipecat selepas didakwa terlibat dengan gejala liwat tidak lama dulu.

anwar court trial 160511 anwar ibrahim stressing a pointMenurut akhbar itu lagi, Anwar (kiri) juga enggan meletak
jawatan sebagai ketua pembangkang, walaupun pihak pendakwa mendakwa bahawa DNA miliknya sepadan dengan 'Lelaki Y' - kod nama yang digunakan berhubung profail DNA dari air mani yang ditemui dalam dubur Saiful Bukhari Azlan.

"Lebih menghairankan apabila video rakaman seks pemimpin pembangkang mirip beliau bersama seorang pelacur (didakwa) disahkan tulen oleh pakar di Korea Selatan dan Amerika Syarikat, Anwar masih mahu menegaskan benang yang basah.

"Hakikatnya, beliau telah memalukan rakyat Malaysia dan umat Islam. Belum pernah dalam sejarah dunia politik moden, pembangkang diketuai oleh seorang yang sangat buruk rekod moralnhya.

"Kini ia berlaku di Malaysia. Sudah (didakwa) terbukti Anwar adalah individu dalam video itu tetapi ada lagi di kalangan kita yang boleh tertipu atau sengaja mahu ditipu," tulis akhbar itu lagi.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails