BIJAN

TABUNG PRIHATIN

"TABUNG PRIHATIN" PAS KAWASAN BUKIT GANTANG;;DERMA BAGI MEMBANTU ANAK YATIM/FAKIR MISKIN/OKU DAN YANG MEMERLUKAN...PADA YANG BERHAJAT SALURKAN SUMBANGAN ANDA MELALUI AKAUN "MAYBANK:NO AKAUN:"558051304442"..MAKLUMKAN SUMBANGAN ANDA KETALIAN:012-4282010/019-5205025/019-5789690.TQ

Wednesday, May 18, 2011

PERBEZAAN KERJASAMA PAS &PR..DAN umno&bn..bhg2.

Bahagian 1.klik disini
Perbezaan kerjasama PAS dan UMNO
1.Perlu ditegaskan kerjasama PAS dengan bukan Islam ialah:"TAHALUL SIASI" tanpa mengadaikan prinsip perjuangan yang dibawa oleh PAS.Sedangkan umnoBN dalam bentuk "wala"yang mengadaikan Prinsip Islam.
2.PAS sebagai parti yang berdasarkan Islam,rujukannya adalah Al-quran,Sunnah,Ijma dan Qias.Pas tidak sekalikali akan buat sesuatu yang boleh menjerumuskan diri kedalam Neraka,hanya semata-mata untuk mendapatkan Kuasa.Perjuangan yang menuntut mardhatillah tidak akan menggadaikan prinsip Islam.Jika dunia dan kuasa menjadi perhitungan sudah lama Pas kerjasama dengan UMNOBN utk sama-sama menaja dan menjayakan program mungkar seperti yang terbaru pusat-pusat hiburan dan banyak lagi acara acara yang bakal meruntuhkan tamadun Negara ini.
3.PAS tidak menggadaikan prinsip Islam dan memusnahkan Islam dinegara ini.Tidak ada sebuah masjid atau surau yg ditutup atau diroboh ketika PAS bersama dengan PR,sebaliknya UMNO bersama BN telah bertindak biadap dengan agama antaranya merobohkan Masjid Bujal kemaman,Surau Kg Berembang Ampang Jaya,menutup surau alRahman seksyen 8 shah alam dua minggu sebelum puasa tahun 2007 menutup surau diPuchong Perdana...kenapa..?siapa yang menggadaikan Prinsip Islam..?
4.Tahalul siasi membolohkan Pas melaksanakan dakwah dengan lebih cergas dan efisyen,Masjid dan surau meriah dengan majlis majlis Ilmu hampir setiap malam.
UMNO yg bersama BN,telah mematikan majlis majlis Ilmu,meletakkan AJK masjid bukan ahlinya sebagai org yg mengendalikan masjid akhirnya masjid dan surau mati sebelum manusia mati..
5.Kerjasama PAS diPR menentang undang undang zalim seperti ISA,AUKU,OSA akta mesin cetak dan beberapa peraturan yg zalim sedangkan UMNO dgn rakan rakannya menyokong akt akta zalim walaupun bertentangan dengan Islam.
Pas tidak boleh bersatu dgn parti yg mengekalkan dasar zalim walaupun satu bangsa.Bukan Pas tidak sayang kpd bangsa,tetapi pas tidak boleh bersama dengan bangsa yang khianati bangsa dan agama.
6Kerjasama Pas dengan bukan Islam berusaha utk memelihara harta negara supaya tidak musnah.Tapi UMNO bersama Bn telah mengkhianti khazanah negara sehingga dikatakan oleh Datuk Idris Jala menteri diJabatan Perdana Menteri,negara akan muflis pada tahun 2019 (8 tahun lagi)..kenapa..?
bersambung.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails