BIJAN

TABUNG PRIHATIN

"TABUNG PRIHATIN" PAS KAWASAN BUKIT GANTANG;;DERMA BAGI MEMBANTU ANAK YATIM/FAKIR MISKIN/OKU DAN YANG MEMERLUKAN...PADA YANG BERHAJAT SALURKAN SUMBANGAN ANDA MELALUI AKAUN "MAYBANK:NO AKAUN:"558051304442"..MAKLUMKAN SUMBANGAN ANDA KETALIAN:012-4282010/019-5205025/019-5789690.TQ

Friday, May 27, 2011

Minda ..sebelum Merdeka..diParlimen Bukit Gantang


Masih ada sekumpulan manusia yang minda beku disekitar kawasan Parlimen Bukit Gantang.
Ogang ke Bulan ekau dimana..?
Mengikut Jadual Dato Seri Nizar selaku Ahli Parlimen Bukit Gantang akan bersolat jumaat dimasjid kg Padang Besar Dun Changkat Jering,dan satu perbincangan dengan jemaah dan kenalan sama ada DS menjadi Imam atau baca khutbah atau pun sekadar ucapan alu aluan sebagai Ahli Parlimen,dan selepas itu menyampaikan sedikit bantuan kepada penduduk miskin.

Tetapi yang sedihnya AJK masjid telah mengadakan satu perjumpaan khas dan keputusannya dimaklumkan kepada Imam bertugas bahawa DS tidak dibenarkan menjadi Imam atau membaca Khutbah hatta tidak juga dibenarkan untuk bersolat diMasjid itu...aiiiii macam itu pulak.. pagi tadi bergegas siImam talipon dan maklumkan keputusan itu dan minta bawa DS kemana-mana masjid lain untuk solat Jumaat..
ha ha ha ada lagi AJK mangkuk retak macam ini..dah tentu siMB metalik akan cadang diberi Pingat atau apa-apa yang difikirkan patut.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails