BIJAN

TABUNG PRIHATIN

"TABUNG PRIHATIN" PAS KAWASAN BUKIT GANTANG;;DERMA BAGI MEMBANTU ANAK YATIM/FAKIR MISKIN/OKU DAN YANG MEMERLUKAN...PADA YANG BERHAJAT SALURKAN SUMBANGAN ANDA MELALUI AKAUN "MAYBANK:NO AKAUN:"558051304442"..MAKLUMKAN SUMBANGAN ANDA KETALIAN:012-4282010/019-5205025/019-5789690.TQ

Thursday, May 26, 2011

Naib Presiden..JADI..tak Jadi..??????

JADI TAK JADI,JADI TAK JADI..zzzzzzzzzzzzzzzzzzz..JADIIIIIIIIII...
Naib presiden PAS: Nizar terus berteka-teki
Tindakan Bekas Menteri Besar Perak Datuk Seri Mohamad Nizar Jamaluddin yang masih enggan menyatakan pendiriannya sama ada mahu bertanding jawatan naib presiden PAS hingga ke saat-saat akhir mencetuskan pelbagai tanda tanya.

Ini kerana, seramai 13 lagi yang dicalonkan telah membuat keputusan sama ada untuk bertanding atau menolak hasrat daripada 146 kawasan PAS itu.

azlan"Saya belum membuat keputusan. Saya hendak menunggu tiga atau empat fakta (untuk pertimbangan). Saya akan fakskan kepada ibu pejabat parti sebelum jam 5 petang.

"Jadi saya ada (lebih kurang) lima jam lagi untuk (menunggu) tiga, empat maklumat untuk diambil kira," katanya ketika dihubungi Malaysiakini tengah hari.

Jawatankuasa pemilihan yang diketuai ahli parlimen Pengakalan Chepa Datuk Abdul Halim Abd Rahman menetapkan jam 5 petang hari ini merupakan waktu akhir bagi semua calon yang layak untuk menghantar borang penerimaan pencalonan.

Nizar bagaimanapun dilihat berminat turut bersaing ke jawatan itu kerana menjadi kebiasaan bagi pemimpin PAS menolak pencalonan awal-awal lagi sekiranya tidak berminat.

Tindakan Nizar itu dilihat bagi menyusun percaturan dan membuat perkiraan terakhirnya, di samping melihat kekuatan lawannya buat masa ini.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails