BIJAN

TABUNG PRIHATIN

"TABUNG PRIHATIN" PAS KAWASAN BUKIT GANTANG;;DERMA BAGI MEMBANTU ANAK YATIM/FAKIR MISKIN/OKU DAN YANG MEMERLUKAN...PADA YANG BERHAJAT SALURKAN SUMBANGAN ANDA MELALUI AKAUN "MAYBANK:NO AKAUN:"558051304442"..MAKLUMKAN SUMBANGAN ANDA KETALIAN:012-4282010/019-5205025/019-5789690.TQ

Sunday, May 29, 2011

Naik seram..mengenang..kezaliman kezaliman

naik seram sejuk mengenang kezaliman dan macam macam Jenayah yang terbaru dan canggih di1Malaysia...kenapa..?Pihak keselamatan terlalu sibukke..bukannya semakin terkawal atau berkurangan tapi semakin hari semakin bertambah tambah..segala macam kejadian..

Mayat rentung tinggal abu


ANGGOTA polis memeriksa mayat dan kereta Proton Waja yang rentung di Gombak semalam.


GOMBAK - Keprihatinan seorang pemandu lori yang melihat sebuah kereta jenis Proton Waja yang terbakar, membongkar satu kes pembunuhan kejam membabitkan seorang individu yang mayatnya ditemui rentung dalam kejadian di Kilometer 20, Jalan Kuala Lumpur-Rawang di sini semalam.

R. Sivaraman, 40, memberitahu, dia menemui kereta itu pada pukul 12.45 tengah hari ketika melalui jalan tersebut untuk ke tempat kerjanya di sebuah kilang perabot tidak jauh dari lokasi kejadian.

Katanya, dia musykil kerana apabila ditinjau dari atas lori, dia mendapati ada satu objek seperti tulang manusia di tempat letak kaki penumpang belakang kereta yang telah hangus tersebut.

"Saya terus menghubungi rakan yang bekerja di Balai Polis Gombak dan menceritakan apa yang telah saya saksikan sebelum meneruskan perjalanan ke kilang.

"Bagaimanapun, sebaik saja melalui semula kawasan itu enam jam kemudian, saya dapati kereta tersebut masih berada di situ dan seolah-olah tiada tanda yang polis telah datang membuat pemeriksaan," katanya kepada Kosmo! Ahad semalam.

Tambahnya, dia kemudian menghu- bungi semula rakannya untuk memaklumkan penemuan mayat yang telah rentung itu.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails